|
|
| Kender i ham?? |
| Forfatter:  |
Maria86 |
| Dato:  |
06-08-2005 21:59 |
|
Hej alle sammen!
Jeg søger efter nogen der har set eller kendt min hest før end at jeg købte ham..
Jeg leder efter nogen der kender til min hest's fortid.
Jeg har en dejlig stor vallak på 172 cm i stang, han hedder Knægten, jeg ved ikke om han har heddet det altid, men det har han gjort i de sidste 4 år.
Jeg har passet og redet Knægten 3 år før end at jeg købte ham i Oktober 04. Han var rideskole hest på Albertslund ridecenter i næsten 3 år, hvor jeg passede og red ham indtil jeg købte ham.
Han er brun med en stjerne og har en hvid balle på venstre bagben.
Jeg fandt for nogle måneder ud af at han for en del år siden brækkede sin venstre hofte og slået et fli af ryggen... og da det kommer som et chok for mig leder jeg nu efter nogen som har kendt eller set ham før mig.. Jeg har billeder af ham på min præsentation...
Håber at der er nogen som har kendt ham...
På forhånd tak, med venlig hilsen Maria.
Der findes ingen dårlige heste, kun dårlige mennesker!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
| Forfatter:  |
Maria86 |
| Dato:  |
22-08-2005 09:14 |
|
fundet ud af at Knægten brækkede sin hofte da han var føl (mellem 6 mdr til 11 mdr). Han er 9 år nu.
Der er virkelig ingen der har set eller kendt ham....?
Der findes ingen dårlige heste, kun dårlige mennesker!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet