Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Mørk Brun pony hoppe..
Forfatter: 
Dato:  15-07-2005 23:48
Hej jeg har liih købt en pony af en mand der vist er en lille hestehandler. han hedder vist kurt.. nå men han fortalte ikke ret meget om ponyen, ikke andet end at det var en hoppe på 3år, og han mente at der vist var newforest i hende, og at hun er ca. 135 i stg., men kendet du hende eller tror du , du kender hende eller har kendt hende, så SKRIV.. plizz håber nogen ved noget.. ps. han sagde hun ikke havede noget navn..

billeder ses her :

BILLEDER
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad heder hun
Forfatter: 
Dato:  16-07-2005 05:46
hun ligner kiara som jeg engang havde???
0
0
Svar på denne tråd
 
 Haiizzzaaa
Forfatter: 
Dato:  22-07-2005 19:40
hmm.. har du ik et billede af den?? :P
0
0
Svar på denne tråd
 
 hjæææææææææææææælp
Forfatter: 
Dato:  31-07-2005 21:39
Hjææææææææææællp mig :'( mangler hendes gamle ejer
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider