Hej Alle
Jeg er den heldige ejer af en skøn 10 årig vallak. Han er 170 cm. i stang og efter Victory.
Jeg har haft ham siden sommeren 2004, hvor jeg købte ham af en pige i Fredericia, som havde haft ham fra sommeren 2002.
Hun havde købt ham af en hestehandler fra Sjælland (har desværre ingen oplysninger på ham) og hun fik intet at vide ved handlen.
Han er brændemærket og hedder Joachim og har nummer 9504792. Han er født hos Anni og Erik Kjeldsen på Mols, men hvor længe han har boet der ved jeg endnu ikke.
Er i dialog med avlerne, som er ved at checke tilbage i deres arkiver.
Hvis nogen kender noget til ham, hører jeg meget gerne fra Jer. Han lyder i dag navnet Rex, hvilket den tidligere ejer fik at vide af hestehandleren at navnet var... Men hans oprindelige navn er altså Joachim.
Se billeder af ham her på min præsentation:
http://www.heste-nettet.dk/lodge/48759/
Håber at høre fra nogen...
Knus fra Rex og Mai-Britt