|
|
| MARQUIS DU SADE efterlyses!! |
| Forfatter:  |
Julie Folting |
| Dato:  |
11-07-2005 23:47 |
|
Hvor er MARQUIS DU SADE? (Før han fik pas hed han "Two Socks"
Pas/ID: 9408146 DR DK
Født: 1.1.1994
Vallak
Brun med sort
hannoveraner/trakhener (eller lign.)
164 cm høj
2 hvide sokker (Højre forben og venstre bagben)
Hvid stjerne i panden
Karakteristisk bagparti - Det gik meget skråt i stedet for at være kødfyldt ved krydset kaldes "karperyg"
Smalt forparti
Kunne finde på at "passe" en smule fra trav til galop, da hans mor vidst havde noget traver i sig.
Meget glad, tillidsfuld og omgængelig hest.
Jeg købte ham i Thyborøn i '98 (Dengang hed han Two Socks)han var næsten ikke redet, men yderst lærenem.
Da han blev solgt var han trafiksikker og han kunne sagtens lokkes til at svømme ud i havet.
Jeg solgte ham til en pige ved navn Henriette Jensen i år 2000 hvorpå hun tog ham med til Sorø hvor han på det tidspunkt stod privat hos hende.
Derefter har jeg ikke hørt eller set til ham og kan desværre ikke få fat i pigen jeg solgte ham til.
Billede kan mailes (Det har ikke været mig muligt at finde ud af hvordan det blev uploaded)
Vil enormt gerne vide hvordan han har det. Kan Du hjælpe mig?
Mange tak!
Mange hilsener,
Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billede af Marquis på Præsentationen |
| Forfatter:  |
Julie Folting |
| Dato:  |
11-07-2005 23:57 |
|
Billeder på præsentation!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Solgt i 2000 |
| Forfatter:  |
Julie Folting |
| Dato:  |
12-07-2005 13:33 |
|
Henriette hentede Marquis hos mig på Fyn i år 2000 (juni. Ved ikke om han er solgt, men han står ikke i Sorø der hvor hun boede mere. Måske han står i Næstved?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet