hejza.
i 1999 solgte jeg 2 sorte shetlandsponyer til en hestehandler tæt ved egtved, (jeg mener han hedder Viggo og er en gammel mand som var 72 år gammel dengang, og jeg har hørt noget om at han ikke har heste mere.)
men ville gerne vide om mine 2 små drenge har fået et godt liv. jeg har mistet overblikket over hvor de kan ske at være henne af i verden.
Idag er de 14 og 10 år gammel. de er sorte begge 2, og er vallakker. jeg kaldte dem pelle og Peter. pelle er den største og er omkring 97 cm (eller mindre) og peter er lige under 90 cm ( såen omkring 87 vil jeg tro.) Jeg ejer deres mor og har selv både redet dem begge til og kørt Pelle til.
efter at Viggo hestehandler havde dem, solgte han dem videre til en familie som havde 2 piger der fik dem til at ride på. jeg har hørt noget om at de ikke blev behandlet helt så godt der

og at de der efter kom tilbage til hestehandleren. de har vist også boet et tidspunkt i Ribe. ? men ved ikk helt om det var ved den første familie. men en ting er sikkert de har været solgt igen og igen. !!
derfor ville jeg gerne vide og høre om de har det godt. for har ret ondt af mine 2 små dejlige nuser ponyer.
desuden kunne de ikke lide at være fra hinanden så de er muligvis stadig sammen. (med mindre den ene er død selvfølgelig)
på forhånd tak for hjælpen
kram fra britta