****** Se billeder på præsentation ******
I år 2003 solgte min veninde og jeg vores dejlige pony Nicko. (Han kan selvfølgelig have skiftet navn).
I de sidste par måneder vi havde ham, ville vi gerne begge lidt videre med vores ridning. Desværre rakte lille Nicko's evner ikke så langt, så vi besluttede os for at sælge ham. Vi fandt en rigtig sød pige på Fyn som købte ham, men fornylig fik vi desværre afvide at hun havde solgt ham, fordi de ikke passede sammen længere :/
Hun har solgt Nicko til en 12 (måske 13 nu?) årig pige fra Århus. Er der nogen der har set eller hørt noget om Nicko, må I meget gerne skrive !!
Nicko er en meget speciel pony. Han er meget stædig og meget snedig pony, som ALTID skulle prøve os af på mange mulige måder ;p
Beskrivelse: Brun 1'er på 146 cm, 16-17 år, sorte ben, hvid stjerne, lidt hvide aftegn på benene, Jeg MENER at på hans venstre bagben, helt nede ved hoven sad en lille sort plet i et hvidt aftegn, stribede hove.
Håber at høre fra nogen, for vi SAVNER, SAVNER, SAVNER ham !!
Ring eller skriv:
60103554
Barbie_dullen2hotmail.com
|