Hej alle sammen.,
jeg har fået æren af at eje den smukke hest :
som jeg selvfølgelig er meget glad for.. men hvis der er nogle af jer som har redet ham eller passet ham eller ved noget om ham må i rigtig gerne skrive til min mail..
Det jeg ved:
Navn: frederik
Stg: 152
Alder: ca 20
Aftegn: 3 sokker og en stjerne i panden
Andet: han har en "fedt" klump lige omkring flanken og krydset..
Farve: Ses på billederne nederst..
har stået som skolepony på østervrå rideskole og på poulstrup rideskole..
han er meget nervøs til stævner så han er ikke let og springe på men jeg har sprunget 1,10 på ham.. men hans dressur er det bedste ved ham han kan sagtens starte lb og små la klasser., p tur og i stalden er han altid meget rolig og sød..
Skriv endelig .,
og husk lige at: