Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvem kender min frederik ., ?
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 20:34
Hej alle sammen.,

jeg har fået æren af at eje den smukke hest :



som jeg selvfølgelig er meget glad for.. men hvis der er nogle af jer som har redet ham eller passet ham eller ved noget om ham må i rigtig gerne skrive til min mail..

Det jeg ved:

Navn: frederik
Stg: 152
Alder: ca 20
Aftegn: 3 sokker og en stjerne i panden
Andet: han har en "fedt" klump lige omkring flanken og krydset..
Farve: Ses på billederne nederst..
har stået som skolepony på østervrå rideskole og på poulstrup rideskole..
han er meget nervøs til stævner så han er ikke let og springe på men jeg har sprunget 1,10 på ham.. men hans dressur er det bedste ved ham han kan sagtens starte lb og små la klasser., p tur og i stalden er han altid meget rolig og sød..










Skriv endelig ., :P


og husk lige at:
Ryttere der vil ., Ryttere der kan

Rider frederiksborger.,
0
0
Svar på denne tråd
 
 Frederik
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 10:21
Jeg kendte faktisk engang en hest som hed frederik.
Men synes bar ehan skulle være højere. (jeg var forresten heller ikke ret stor dengang)

Ved du om han har stået i Frederikshavn?



Tryk her og køb en bil: Citroen BX 1.9
0
0
Svar på denne tråd
 
 Frederik .,
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 13:28
Hmm ved det ikke .,

Ryttere der vil ., Ryttere der kan

Rider frederiksborger.,
0
0
Svar på denne tråd
 
 ingen ., ?
Forfatter: 
Dato:  14-07-2005 11:15
Er der slet ingen der kender min Frederik ., ?

Han har vist stået som skolehest på Poulstrup rideklub og øster eller sønder vrå rideskole .,

knusS .,


Ryttere der vil ., Ryttere der kan

Rider frederiksborger.,
0
0
Svar på denne tråd
 
 rykker op.,
Forfatter: 
Dato:  19-07-2005 19:55
rykker lige op .,

Frederik har stået som en kedelig skolepony hele sit liv eller ., ? ?:-)


Ryttere der vil ., Ryttere der kan

Rider frederiksborger.,
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider