Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Ponyer fra Stutteri Stidsbjerg
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 15:04
Jeg har arbejdet på stutteri stidsbjerg, og søger derfor nogle af de heste, som jeg var med til at træne, tilride og sælge deroppe fra.

Stidsbjergs Loke:
Stidsbjergs Loke er fra 1998, og han blev solgt som 3 års hingst. Han var med fuld stamtavle efter Luxus og Astara OX SPHE 30. Han var rå, da han blev solgt. Han er muligvis solgt til Norge.

Stidsbjergs Carolina:
Meget mørk skimmel, men meget blys skimmel i hovedet. Hun har en snip på mulen. Hun er brændemærket 133 på det ene lår. Hun er ca 140 i stang, rimelig kraftig bygget. Hun har fået 4 føl inden salg, og hun er ca 8 -12 år. Hun er muligvis solgt ifolet med hingsten Pan SPH 66.

Stidsbjergs Donna er en flot brun hoppe, med en meget bred blis og lyserød mule. Hun er en stor toer eller lille etter. Født den 18.03.1998. Hun er efter Pan SPH 66, og Tina Stidsbjerg SFR 476. Hun er vist solgt til sønderjylland.

Stidsbjergs Chasmin er brun hoppe med en stregblis. Hun er født den 08.03.1998. Jeg ved ikke, hvor hun er solgt hen, samt hvor stor hun er blevet, men nok en mellem eller stor etterpony. Hun er efter Chanie Wales SDS 138 og Pan SPH 66.

Stidsbjergs Tabitta SDS 169. Er en meget lys skimmel, muligvis hvid nu. Hun er en stor treerpony eller lille toerpony. Hun har været på prøve ude på Finstrup, men er vist blevet solgt til Farstrup/Nibe/Løgstør eller omegn. Hun er født 11.05.1996. Hun er efter Pan SPH 66 og Tanja Stidsbjerg SFR 474.

Stidsbjergs Tyson var rød, da han blev solgt som hingsteføl, men var på vej til at blive skimmel, så det er han nok nu. Han er født i 2000 og er efter Stidsbjergs Tabitta SDS 169 og Mondays Moscan SPH 110. Han er nok vallak.

Stidsbjergs Monroe er en sort, stor etterpony, født den 05.04.1999 Og hun er efter Stidsbjergs Meta og Pan SPH 66. Hun har lidt temperament, og havde anlæg for dressur, da hun blev solgt. Hun kan muligvis også være solgt til Norge.

Stidsbjergs Karina er en sort hoppe, som vist er solgt til Norge. Hun er født 20.04.1997 og hun er efter Pan SPH 66 og Karola Stidsbjerg SFR 462. Hun er en stor etterpony.

Stidsbjergs Tasha er en rød hopppe, med hvide stikkelhår i pelsen. Hun har en stor bred blis. Hun er svær at få i fol, fordi vi måtte rykke et dødt føl ud af hende. Hun var meget hovedsky.

Stidsbjergs Lumarr:
Hun er en ponyhoppe fra 1996, helsøster til Loke. Hun har fået 24 point og ærespræmie til flere dyrskuer, samt blevet reserve "Best in Show" til plagskue som toårs.

Luxus:
Luxus er en brun new forest, sportspony, som er kåret i sportsponys hovedstambog. Hun er en ældre ehst, men er vist blevet solgt som jagtpony eller militarypony, tror jeg. Hun var en kanon springer og at ride tur på.

Carola Stidsbjerg:
Er en sort sportspony, som har gået højere springklasser. Hun har meget temperament. Hun er vist/har vist været i Nordjylland.

Desuden vil jeg også gerne have oplysninger om
-Stidsbjergs Castor
-Stidsbjergs Lupus, er vist omkring Hobro
-Føl efter Pan SPH 66
-Andre Stidsbjergheste

Skriv endelog for flere indformationer, og også selvom at i ikke er sikre. Billeder kan mailes af næsten alle hypper.
0
0
Svar på denne tråd
 
 carolina
Forfatter: 
Dato:  03-07-2005 22:37
Jeg tror kanskje Carolina står i Norge...
Majia.. Tha Avalon Lovah! =)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kender en..
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 09:52
Jeg underviser en pige der rider på en pony fra Stidsbjerg. Den hedder Stidsbjergs Bjarke og er en skimmel kat I på 7 eller 8 år, tror jeg han er efterhånden. Der starter også andre ponyer fra dette stutteri til klubstævnerne i Himmerland, men lige hvad det er for nogle af dem, det kan jeg altså ikke huske.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stidsbjergs Castor
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 14:30
ejes af Susanne Brath, som har ejet ham i snart en menneskealder :-)

Hvor hun har ham stående nu, er jeg ikke helt klar over, men han har stået i Sulsted og Tylstrup de seneste år (Nordjylland).

Castor går ikke stævner mere, da han har en del astma. Men han har gået høje dressurklasser tidligere.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak tak
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 16:31
Det lyder meget sandsynligt, at Carolina står i Norge. Jeg har også efterlyst dem på nogle norske hjemmesider.

har du mailen eller telefonnummer på hende, som har Stidsbjergs Bjarke? Og hvor bor hun henne af?
De Stidsbjergs ponyer, du har set rundt om til stævnerne er nok mig selv, og min veninde. Jeg har ikke set andre Stidsbjergheste i Himmerland foruden dem. Kun Bjarke forrige år (juni 2003) men ikke siden.

Jeg vidste godt, at Susanne Brath havde ejet ham, men ifølge en som jeg kender, så skulle hun have solgt alle hestene. Så derfor søger jeg ham.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 09:05
Jo jeg har oplysninger på rytteren der har Bjarke. Men jeg spørger hende lige om det er i orden at jeg udleverer hendes tlf. nr, så det vender jeg lige tilbage med senere..
Maja, der rider Bjarke nu, har også deltaget i stævner på ham i år. Hun har dog ikke været så meget afsted på ham som hendes storsøster Britta, da hun red ham, men hvis du f.eks. skal til DBC for ponyer i Nibe i september, så er jeg ret sikker på, at hun kommer derop med ham.
Ejeren af Bjarke bor i nærheden af Vebbestrup lidt nord for Hobro. Hun har normalt opstaldet Bjarke på Bøgelund Rideklub, Ø. Doense, men i juli måned er han hjemme på sommerferie hos dem selv.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Susanne har stadig
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 09:48
Castor - det ved jeg med 100% sikkerhed. Men det er rigtigt, at hun har solgt de andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bjarke
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 11:13
Hej JaneJ

Nej, jeg skal ikke til DBC i Nibe til september, for jeg rider Hest på min pony. Og jeg rider distriks på ham nu. Men jeg skal måske op at kigge.
Med hensyn til telefonnummer, så kan du bare skrive en hn besked med det, hvis du må udlevere det.
Jeg bor kun 20 km nord for Vebbestrup, så det er ikke så langt fra mig af.

Og det var fint at vide hvor Castor er.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Luxus og Lupus
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 14:16
Hej Tami

Hvorfor spørger du egentlig ikke bare Kurt og Lotte, de ved da om nogen hvor alle ponyerne er endt henne...

Men kan da fortælle dig at Luxus og Lupus holder til på Stutteri Birkelund i Hobro, Luxus går som avlshoppe og Lupus som konkurrence pony - han er lækker!

Stutteri Birkelund ejede også Tyson, men han er solgt til Sjælland til en sød familie.

Det var det jeg vidste.

Mvh

Winnie
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Tami
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 16:56
....det er Rikke her, Lottes storesøster.

Ville bare lige fortælle at Maja som har Bjarke er min mands niece.....sjovt ikk´? Verden er lille!!!!


Spørg da Lotte og Kurt om de andre ponyer, som Winnie foreslår, så får du alle de korrekte oplysninger er jeg sikker på ;-)


venlig hilsen
RikkeAnd
Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tror ikke
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 14:20
Mange af oplysningerne har jeg fået af Kurt, men han ved vist ikke så meget mere - i hvert fald ikke, hvad han vil ud med.
Og nu er det jo meget begrænset, hvor meget vi snakker med ham.

Så det er derfor, at jeg efterlyser dem herinde.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Frida er
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 11:22

du sikker på at Castor stadig lever ? Susanne havde jo snakket om , at få ham slagtet , fordi han var så syg !?

Jonas min elskeD pony - Elsker dig over alt på jorden!
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Castor
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 12:52
står i Vrå et sted sammen med Susannes andre ponyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 Et afkom af Pan..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 14:12
Kan du finde her¨:

Stridsbjergs Bjarke


~Michelle~
Ultralykkelig ejer af de to smukke tøser, Duna og Lady!
"Hvorfor har de gulvtæpper liggende på bordene??"
Citat: mig, sagt for nyligt på en græsk restaurant!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stridsbjergs Cæsar
Forfatter: 
Dato:  10-08-2005 13:33
Hej,
Kender Stridsbjergs Cæsar det er min søsters parts pony.
skriv sms til min mobil for mere info da jeg ikke kan svare her da jeg næsten aldrig er på.

60160711
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kawango...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 13:54
...Jeg kender også Stridsbjergs Bjarke!

Min hest var nemlig boks-nabo til ham hele de år vi gik på efterskole!

Man kan se lidt billeder af ham her...
Det er ham der er på billede 5 og 6.

Gitte, Lucky og Charmartin
Den magiske trio
:-D

Man skal ikke skue hesten på hårene...Den kunne jo gå hen og blive klippet...
;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sunshine Afstidsbjerg...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2005 20:52
Det er min gamle pony.. Han er efter Cansas..!!
Solgte ham i 2000-2001 mener jeg... Til Portugal.. Det var en dansk familie..
Han var sort med 2 små bag sokker, 138cm. jeg købte ham fra en lille familie, der havde han stået i to år og var ikke rigtig blevet redet.. de havde købt ham som 5 års, fra en rideskole? hvor han havde gået noget lb spring og dressur.. Han var sin ejen hr' og måtte sælge ham da jeg ikke var stor nok til at ride ham dengang...

hvis nogle kender ham så må i gerne skrive da jeg har kontakt med hans nye ejer længer?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Malou Stidsbjerg
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 19:18
Hejsa,

Jeg er den heldige ejer at en skøn oldenborg hoppe som hedder Malou Stidsbjerg.
Hun er nok noget før din tid da hun er født i 1990.
Hun er efter Graf Oldenburg og Karina Stidsbjerg.
Vi købte hende i starten af 2001 og fik hende fra Ålborg.
Det er det bedste vi nogensinde har gjort! Hun er utrolig god i sit hoved og er altid klar. Hun har en utrolig evne til altid at være god ved sine ejere.

Hilsen
Pia
0
0
Svar på denne tråd
 
 ponyerne
Forfatter: 
Dato:  25-06-2011 21:44

Har selv været på stutteriet og ved følgende......



Carolina: Desværre død af tarmslyng. Var solgt til Norge og var nået rigtig langt på konkurrencebanerne.


Donna: Solgt til Norge. Lever i bedste velgående. Samme gør hendes søn Caiko.


Chasmin: hestegalleri.dk/ gal_visbil.aspx?ID=42573


Tabitta: hestegalleri.dk/ gal_visbil.aspx?ID=18141


Tyson: hestegalleri.dk/ gal_visbil.aspx?ID=176482


Monroe: Er desværre død for flere år siden af sygdom. Var solgt til en pige i Norge.


Lumarr: Solgt til Norge.


Luxus: Stutteri Birkelund. Hvis ikke hun er blevet slagtet/aflivet. Hun var jo efterhånden en gammel dame.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 00:37

Jeg kender en som lige har ejet Stidsbjerg Chanie, som lige er blevet solgt. Jeg ved hvordan du kan komme i kontakt med hende.



*****Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey*****



R.I.P Dear Tana C


***An Angel In Heaven***



Klik: *Stald Royal* = Eller Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask!


!!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra Det!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 GAMMEL
Forfatter: 
Dato:  26-06-2011 15:06

Det er altså en næsten 6 år gammel tråd I skriver på!?

0
0
Svar på denne tråd
 
 STIDSBJERGS KALEB
Forfatter: 
Dato:  03-11-2013 18:43

Heii, jeg har en dejlig stidsbjergs pony, som er føl til Pan og Carolina! Han er blå-skimmel og ca. 142 i stang, jeg starter stævner på ham. Han har det super godt!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stidsjergs Donna
Forfatter: 
Dato:  08-06-2014 12:23

Gammel tråd, men jeg kender Donna og har også selv redet hende i Norge. Hun ejes af en sød pige der hedder Camilla. Kan sende nogen billeder og eventuelt få dig i kontakt med hende hvis der stadig er interesse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stidsbjergs Kaleb
Forfatter: 
Dato:  08-06-2014 14:42
Hej...

Jeg er ejer af Carolinas ene føl Kaleb. Han fyldte 17 d. 29.04.2014. Han er god behold!!! Han har været med til DM og er en lille engel :) Han er 144-146 i stang :)
Da jeg fik ham kunne han ikke springe, men nu hvor jeg har ham, har jeg lært ham at kysse, springe, friheds dressur, spytte kærnene ud af blommer og meget mere ;) - Han er min dejlige lille Manse ♥

- Clara
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stidsbjergs Lumarr
Forfatter: 
Dato:  16-09-2014 16:43

Hei! Vi eier en Stidsbjergs ponni med navn Stidsbjergs Lumarr. Hun er en super ponni på 15 år som vi har hatt i eie i snart 2 år. Hun går nå som dressurponni men trener også sprang 1 gang i uken. En herlig og ivrig ponni med godt gemytt som vi er veldig glad i.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stidsbjergs Champion
Forfatter: 
Dato:  13-03-2016 20:37

Jeg har Stidsbjergs Champion og Pan er hans morfar tror jeg nok??

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider