|
|
| Lurifaks ! |
| Forfatter:  |
Emsee |
| Dato:  |
01-07-2005 13:39 |
|
Heej ,
Vil gerne vide om nogen ved noget om lurifaks ? ( Stavees ? ) Han har stået på amager rideskole .
Meen hvor er han NU !?
Han er/var hvid . og ikk så høj. (pony)
SKRIIV HURTIGT ! I GB !
Siri .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eller ? |
| Forfatter:  |
Emsee |
| Dato:  |
01-07-2005 14:05 |
|
Eller nogen der bare ved nogeet om NOGEN af hestene på amager rideskole ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet