|
|
| Shiva - hvor er du? |
| Forfatter:  |
janej |
| Dato:  |
27-06-2005 08:06 |
|
Egentlig var det ikke min hest, men min fars, men jeg har da haft meget at gøre med hende i løbet af årene.
Hun er en mørkebrun hoppe på ca. 152 i stg. Hun har ingen aftegn. Har en rimelig kompakt bygning. Jeg mener at hun må være 12 år nu. Hun har et noget specielt temperament...Hun er meget en en-mands hest. Virker let truende, hvis man kommer ind på hendes område i stalden - lige indtil man begynder at kæle for hende, så er hun en engel. Er ridevant og trafiksikker, men har døjet noget med ryggen, som har resulteret i spændinger og gjordkramper, som har været svært at gøre noget ved - uanset hvad vi har prøvet, og uanset hvem vi har fået til at undersøge hende. Derfor blev hun solgt billigt som hygge-/selskabshest.
Hun har gået som elevhest i en mindre klub - men pga. hendes problemer med ryggen og hendes specielle temperament, måtte vi jo konstatere, at det ikke lige var et job for hende. Hun kom til en handelsmand fra St. Restrup i 2004. Shiva har ingen stamtavle eller lignende, men vi sendte hendes vaccinationskort med hende. Hendes helt rigtige navn er Bøgelunds Shiva.
Er der nogle der kender hendes skæbne?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet