Tukuma blev 1 1999 solgt til Jessie i Skælskør, han er araber/holstener og lige fyldt 19 år. Jeg ville rigtig gerne høre om nogen kender til ham og om han er i live idag. Han var min første hest og jeg tænker tit på ham.
Jeg mener den har stået en overgang på Noagaard Ridecenter. Min lillesøster havde halvpart på en hest hvis ejer vidst nok er veninde med hende Jessie.
De kom nemlig og spurgte om hendes (tukuma) kunne komme på græs hos os, men det er efterhånden nogle år siden nu. Den kunne vidst ikke rides længere pga luftvejsproblemer?? (jeg kan ikke helt huske om det var det, men det mener jeg)