Heii.. jeg søger efter Nuser, der er en lille shetlænder(tror jeg), hvid og vallak.. jeg red på ham på mønstergårdens ridelejr for en del år siden, hvor alle hestene var salgsheste og lånt fra et andet sted. De ponyer der rigtig skulle gå i ridelejren var i karantæne pga kværke..
Nuser måtte være 110-115 cm i stg, trafikvant, sød at ride og sød i stalden.
Tror du du har set/ejer/har klappet denne pony, vil jeg gerne høre fra dig!
KnuS
♥ KnuSS fra Za ¤ Pa ♥
♥ --> Patsy <-- ♥
♥
Man kan godt købe lykke så er det bare ikke den ægte vare