Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Rideskoler nær Århus
Forfatter: 
Dato:  18-06-2005 11:39
Hejsa alle hestevenner!

Hjælp mig med at opfylde et brændende ønske...Jeg søger ALLE der går til ridning i/nær Århus. Jeg leder efter en specifik ridekole, først og fremmest. DEn ligger ved Tilst tror jeg nok, er ejet af en Ann. Der er en hest på rideskolen, en fjordhest, ved navn Asterix. Hvad jeg leder efter er min haflinger Jankis fortid. Jeg ved han har stået på ridekolen omkring et års tid.
Please skriv til mig....Jeg kan ikke komme videre i min søgen efter min bedste vens fortid...Skriv selv om du er i tvivl.
Håber at høre fra nogen....Det er mit højeste ønske...

Hilsen Mona M.S.
PS: Jeg skal nok komme op med alt hvad jeg ved og gerne vil vide om Janki, hvis bare jeg finder nogen der kender ovenstående rideskole......
0
0
Svar på denne tråd
 
 Der må da være....
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 20:44
Der må der være nogen der kan remse rideskoler i Århus området op....Hvis i kender nogen fra Århus-egnen så vær sød at sprede denne efterlysning fra mig...
På forhånd mange tak.
0
0
Svar på denne tråd
 
 kender til to stæder nær
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 21:46
tilst, men ingen er ejet af en ann


Mvh Heidi & Kæmpe dyret Sandro.
Hvem sagde det ikke var størelsen det kom an på?


Yderst habil dressur part søges i Århus området.


Medlem af D.Å.H.M
0
0
Svar på denne tråd
 
 rideskole nær århus
Forfatter: 
Dato:  19-06-2005 23:22
mener du en rigtig rideskole eller bare et sted med opstaldninger. Mvh Ann Nej det er ikke mig men jeg er rigtig godt kendt med hestekredse omkring århus også tilst. Der er Ryttergården . Stengården og Mariesminde og der er en masse steder med pensionsheste m private ridelærer. Kan du komme det lidt nærmere?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...............
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 08:42
Hvad med rideskoler ved Malling? Er der ikke en Malling rideskole? Har fundet dens hjemmeside, og det kunne måske være den? Kender i nogen der går på den?

Det er en rideskole og ikke blot et opstaldningssted...måske er Ann ikke ejer af stedet mere.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min veninde
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 10:17
rider en hest der hedder Asterix og er nordbakke ridecenteret ligger i trige.


Spring/tur Part søges til Araber hoppe.- Skriv for mere indformation eller kig under pony søger rytter.


Nu medlem af DÅHM. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer og hjælpetøjler :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rideskole i Trige
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 14:05
Jeg har også fundet frem til en rideskole i Trige. Skovvangs Ridecenter, ikke?:-)Jeg har fundet ud af at det er den....Hvor længe har du gået på rideskolen, Pia? Du skulle vel aldrig have set/hært om en haflinger ved navn Janki? Han var en privathest og blev solgt derfra i 2000...
Knus Mona
0
0
Svar på denne tråd
 
 Skovvang
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 14:40

Her er et link til Skovvangs Ridecenter


Love your horses - they deserve it
Take care........Lilli
Proud owner of:
Boons Prediction
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mona..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 23:53
Som skrevet er det min Veninde som rider der. Jeg har været med hende 2 gange til handicap ridning. Og hun snakker meget om Asteri. Andet ved jeg ikke men ring der ud. Og nej kender ingen haflinger.


Spring/tur Part søges til Araber hoppe.- Skriv for mere indformation eller kig under pony søger rytter.


Nu medlem af DÅHM. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer og hjælpetøjler :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mona..
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 23:54
Som skrevet er det min Veninde som rider der. Jeg har været med hende 2 gange til handicap ridning. Og hun snakker meget om Asteri. Andet ved jeg ikke men ring der ud. Og nej kender ingen haflinger.


Spring/tur Part søges til Araber hoppe.- Skriv for mere indformation eller kig under pony søger rytter.


Nu medlem af DÅHM. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer og hjælpetøjler :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak skal I have!
Forfatter: 
Dato:  21-06-2005 10:56
Tak for hjælpen indtil videre.....Jeg må få ringet derud....
0
0
Svar på denne tråd
 
 kender ham godt!
Forfatter: 
Dato:  20-07-2005 01:21
jeg kender asterix, ann, ridecenteret, ja jeg kender alt der har med skovvang at gøre... kender asterix meget godt, min veninde har part på ham :) kan dog ikke hjælpe dig med janki, da det er fra før min tid derude :(

Pia - hvad hedder din veninde? og hvornår rider hun?
Hilsen Nanna/Artinirte og Klaus

- I was an atheist until I noticed I'm God.

Dressur er kommunikation mellem hest og rytter


Stolt medlem af IMK (idioter med kam)

:)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider