Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Nelle (Chanel) - fjord/palomino hoppe!
Forfatter: 
Dato:  15-06-2005 08:07
Hejsa!

Har en rimelig svær efterlysning, af min første hest Nelle eller Chanel...

Hun er en blanding af fjordhest og palomino, hun må efterhånden være omkring 12år gammel +/- et par år.. Højden ved jeg desværre heller ikke, men vil skyde på ca 140cm! Mørk gylden i farven, med sort man (med en meget lille smule fjord-hvidt i) og hale, ål, samt sorte ben!

Der er desværre ikk så meget at sige om hende - har ikke nogen særlige kendetegn... Hun var utrolig og virkelig rolig - fuldkommen trafik og skudsikker og egnede sig egenlig kun som tur-hest. Det lykkedes mig aldrig at få hende over et spring...

Jeg byttede hende væk hos hestehandleren Torben i Rønnede, ca 1998... med hende fulgte hendes vacc.kort hvor jeg havde skrevet mit tlf.nr over alt i! Jeg blev kort tid efter kontaktet af en pige fra Næstved - Ida, som havde købt hende. Vi skrev sammen pr post nogle gange.. I det sidste brev stod der at Nelle havde fået konstateret spat i begge bagben, men var efter en længere syge-periode blevet smertefri igen og gik nu hos hende som hygge og selskabshest.

Dette var det sidste jeg hørte fra Ida og Nelle - fik derefer ikke svar på mit brev og frygter derfor at det alligevel endte med en aflivning af Nelle!

Mener du at du har Nelle i din stald, har du haft hende, kender du Ida, eller er du Ida fra Næstved, så mail mig hurtigst muligt.. Hvis du har mulighed for det, så vedhæft nogle billeder af hende du mener kan være Nelle - da det er mere end 7 år siden, har jeg nemlig ikk nogen liggende på computeren, som jeg kan vise dig/jer!!!

Mvh Sanne
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis det
Forfatter: 
Dato:  15-06-2005 11:41
er Ida fra Fensmark

Er hun desværre aflivet for nogle år siden
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nelle!
Forfatter: 
Dato:  16-06-2005 10:18
Ja, Ida fra Fensmark... Snøft, hvorfor blev hun aflivet??? Pga spatten???
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja aflivet
Forfatter: 
Dato:  16-06-2005 20:10
pga. spat
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider