|
|
| Hvor er du Tine ?? |
| Forfatter:  |
Anne-Sophie |
| Dato:  |
12-06-2005 10:11 |
|
Det er en lidt svær opgave da jeg ikke ved så meget om hende men jeg prøver :
Tine er en hvid hoppe som stod på en rideskole.
Hun har haft et føl. Hun var meget rolig men gjorder som reeel bare hvad de andre også gjorder.
Hun var rolig i stalden når man trækkede hende osv.
Jeg tror der var noget connemara pony i hende men jeg er ikke sikker.
Hun er den sødeste hest i verden og jeg har ledt efter hende i over 2½ år nu....
Det kan være hun er blevet solgt af af rideskolen eller hun stadig er der .. Men jeg er flyttet og har derfor mistet kontakt med hende.
Hun var ca. 146 i stg. men jeg er ikke sikker !!!
Jeg savner hende utrolig meget og ønsker at se hende..
Hvis du tror du kender hende må du meget gerne skrive.
Jeg ved godt det er svært men jeg prøver aligevel for jeg vil gøre alt for at se hende igen.
Jeg red på hende i ca. 3 år..
Mange hilsner Anne-Sophie
Hvor er du min Tine ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet