Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Mørkebrun vallak fra 1997, Ravall
Forfatter: 
Dato:  11-06-2005 13:46
Hejsa

Er der mon nogen herinde der har købt min gamle hest Ravall??

Fik at vide for et par mdr. siden fra hans ejere, at han stod til salg, men havde desværre ikke mulighed for at købe ham tilbage.

Hans tidligere ejer hedder Pernille.

Han er old/fuld, meget mørkebrun. født i 1997, var ca. 165 i stang da jeg solgte ham, men sikker vokset et par cm.
Ihvertfald har han fået mere fylde på kroppen, efter hvad Pernille fortalte.
Eneste aftegn, er en lille bitte stjerne, nærmest kun nogle hår i panden.
Et særligt kendetegn er en lille navlebrok.

Billeder af ham, kan ses på min præsentation. Der er han 3 år gammel.

Ejer du ham nu, eller kender ham, håber jeg meget at høre fra dig, da han for mig er helt speciel.

Mvh
Janni


0
0
Svar på denne tråd
 
 hej Janni
Forfatter: 
Dato:  14-06-2005 19:40
Hende der ejede ham,Pernille kedder hun Bak til efternavn?

Kender en Pernille der har en der ligner,men hedder vist revall??!!??

Den er efter Racot (menes jeg)

kh/regitze
Super lækker 3 års sælges til seriøs rytter!


www.staldjuro.frac.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Regitze
Forfatter: 
Dato:  14-06-2005 23:05
Hejsa

Det er vist ikke den samme desværre.

Der er ingen papirer eller kendt afstamning på ham her, og ved Pernille kalder ham Ravall.

Men tusind tak for din henvendelse, det kunne jo have været.

Mvh
Janni

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider