|
|
| La Luna |
| Forfatter:  |
Laluna-pigen |
| Dato:  |
06-06-2005 15:31 |
|
HeeJ..
Er der nogle der kender noget til La Lunas fortid?!
hun er en palomino hoppe på 160.
Hendes far er Brandy..
Men hvis det er nogle det ved noget, viljeg meget gerne høre hvad..
Knus
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan ser hun ud! |
| Forfatter:  |
Laluna-pigen |
| Dato:  |
06-06-2005 15:36 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dianna |
|
|
hvad vil du mere vide?
har du snakket med ingrid fra damgård?
Heidi & kæmpe dyret Sandro Hvem sagde at det ikke var størelsen det kom an på?
Nu medlem af Århus hestemishandlerklubben. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer... Så pas på derude!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet