|
|
| er der nogen der kender hende |
|
|
hejsa
jeg har købt en Welsh blanding på 1 år ca. hun er mårke grå med sort man og hale, er lidt sky, jeg fik at vide at hun næsten lige er blevet taget fra hendes mor da jeg købte hende.
jeg har billeder af hende som jeg kan maile hvis i måske kender hende.
købte hende af en man fra Uglev på Thy.
hun havde vist ikke rigtig noget navn.
hun er ca 110 i stg nu.
håber der er en der bare kender lidt til hende, det mindste jeg kan få at vide ville være dejligt
Knus
Kirstine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet