Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Sunshine´s fortid
Forfatter: 
Dato:  27-05-2005 15:36
Hejsa

;-D jeg ved godt at jeg alerede har fået en masse at vide om Sunshine´s fortid, men jeg vil nu aligevil gerne vide mere om hvor han stod før Hvidovre Avedøre rideklub ?:-)Sunshine er en brun pony Vallak Ca. 140 cm i stang har ik´ målt, han er Ca. 14 år og så er han lidt nærvøs, da vi fik ham var han meget nærvøs omkring hovedet men det er blevet meget bedre. han er en rigtig flot, sød og dejlig pony og lige netop derfor vil jeg godt vide meget mere.
der er billeder på min Præsentation

Mange knus Sunshine og Luna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  27-05-2005 17:52
Hvor længe har du haft Sunshine??

Det kan godt ligne en pony jeg har haft..

Mvh gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor længe
Forfatter: 
Dato:  28-05-2005 10:26
Hejsa

jeg har haft Sunshine lidt over et år nu, og dem fra Hvidovre Avedøre sagde at de Ca. havde haft ham i 6 år

Mange knus Sunshine og Luna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2005 14:49
Så tror jeg ikke det er ham, det er nemlig kun ca 1 1/2 år siden han blev solgt.

Mvh gitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 HeeJ..
Forfatter: 
Dato:  06-06-2005 15:17
Jaah jeg kender sunshine. hehe..

NøøJ hvor var han sød.. hanvar en af de første heste jeg red på rideksolen.. skulle en dag springe ham.. uhaa springne varlidt farlige.. hehe.. hanvar bare rigitg sød.. Jeg har købt La Luna fra rideksolen.. hvis du ved hvem hun er.. erikek sikker på athun stod der samme tid som sunshine..

Faktisk så har vi snakket samme ude på ridekoslen.. hehe.. spurgte lidt omhvodan det gik med ham.!!

Hehe.!

Knus far LaLuna og Diana.
0
0
Svar på denne tråd
 
 sunshine
Forfatter: 
Dato:  15-06-2005 11:07
kan desværre ikke fortælle dig om noget fra hans tid før hvr men er glad for at se at han har fået det godt på bornholm.. var underviser på hvr mens han stod der.. al held og lykke til jer i fremtiden..
hilsen charlotte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sunshine´s fortid
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 10:03
Hejsa
jeg tænkte på om der var nogen der ved hvornår Sunshine kom til HVR, hvis ja, kom han så med en heste handler, hvis ja nogen der ved hvad heste handlerern hed.
Mvh Sunshine og Luna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sunshine
Forfatter: 
Dato:  25-07-2005 16:07
Heeej !
Jeg kender Sunshine og går ude på HVR.
Men da jeg lige begyndte til riding ude på HVR gik der et stykke tid og så kom han desværre væk. Jeg kender ikk hans fortid eller noget men jeg ville bare spørge hvordan han har det ? Knus og kram Alina :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sunshine
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 13:26
Hej Luna.

Jeg arbejde på Hvidovre Avedøre rideklub på et tidspunkt og der arbejdede jeg meget sammen med ham.
Har sendt dig en privat besked.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Alina
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 14:26
Hejsa Alina
Sunshine har det super godt, han bor ude på min farfar´s gård sammen med en fjordhest ved navn Lotus, de er bedste venner {> og vær Ondsdag har jeg ride time på ham. Vi går på en rideskole i Hasle, Sunshine er super dygtig, men når vi skal i skorven på holdet låner jeg en hest, fordi Sunshine er alt for nærvøs og det smitter jo og så smitter jeg ham og det gør jo ik så jeg låner hehe. Men han har det godt. Tak fordi du skrev.
Knus Sunshine og Luna

Ps. Hvis du nogen sinde skal til Bornholm så må du endelig skrive så du kan komme til at se ham. :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svaret :)
Forfatter: 
Dato:  27-07-2005 17:43
Heeeej søøde Luna :-)

Jeg er glad for at hører at Sunshine har det godt.
Håber os at du har det godt:-)
Ja, hvis jeg en eller anden dag skal til bornholm skriver jeg til dig, så kan jeg jo komme ned og se ham igen ;-)

Knus og kram Alina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Heeej !!!!!
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 13:53
Heeej!

Ville lige hører hvordan det giik ?

Knus og kram Alina ,Elsker Waldemar og Jasmin <'3 !
0
0
Svar på denne tråd
 
 ang. Sunshine
Forfatter: 
Dato:  16-09-2005 21:30
Har sendt dig en besked...
Men kan i øvrigt oplyse at han er født i 1990 efter hvad jeg fik oplyst af min daværende ridelærer der købte ham. Så han er vel 15 nu. Havde det stående i min ridemærkebog.
I øvrigt en rigtig dejlig pruh, år man lærte ham at kende! Har startet et par stævner på ham. Og endda vundet et enkelt, men det var også i 1997.
MVH Signe :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej ..
Forfatter: 
Dato:  01-10-2005 17:29
Har også gået på HVR, og redet en del på Sunshine da han var der. Han var en rigtig dejlig pony, og er det sikkert stadig, men han var meget nervøs. Men håber han har det godt. :) Kan desværre ikke oplyse om hans fortid.
Hilsen Patricia. (':
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu er det efter..
Forfatter: 
Dato:  18-10-2010 00:39

Hånden længe siden jeg har kunne skrive, da jeg glemte min kode osv.

men ville egentlig bare fortælle at Sunshine er 20 år idag...og er kommet på en form for pension, så han hygger sig på marken og har det super ^^ han tror stadig kun han er 5 XD

men bare en lille opdatering :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 (: Sunshine :D
Forfatter: 
Dato:  11-11-2010 20:01

Heysa..

Uhha ja sunshine har jeg også haft redet på hvidovre avedøre rideskole (:

Dejligt at høre at han har det dejligt og er blevet så gamle (:


Hvis du skulle havde intresse tro jeg faktisk jeg har nogle få billede hvor jeg rider ham fra dengang på rideskolen, skal lige hjem og kigge godt efter ;)


Men dejligt at høre han har det godt, og håber han bliver ved med det.


Mvh Mette

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider