|
|
| Bassey hvor er du :'( |
| Forfatter:  |
Sanne Friis Rasmussen |
| Dato:  |
23-05-2005 18:21 |
|
Jeg savner min gamle pony Bassey, han er det bedste der er sket for mig i heste tiden, og jeg savner ham rigtig meget!
jeg havde haft ham i nogle år, og solgte ham til en skole, efter det blev han købt af en pige som gik på skolens kæreste. så blev han solgt til nogle western ryttere i assens mener jeg. jeg håber at der er nogle der vil kontakte mig hvis de ved hvor han er! han er ca. 145 i stang. han er brun me sort man o hale. han har krøller når han bliver våd, o har det perminent i man o hale. han har en tynd gennemgående blis som går ned o dækker halvdelen a mulen. han har 2 små lave sokker på begge bagben! han må være en ca. 9-11år nu, han var 6-7år da jeg havde ham! håber a hele mit hjerte i vil kontakte mig hvis i ved hvor han er!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet