Halløj allesammen!
Jeg købte for en pony omkring 3 år siden. Han er en blanding af New Forest og Araber og er 13 år gammel og er omkring 140cm i stg. Han er brun med kobberskær, en sok på venstre bagben og en blis i panden. Der er en brun halvcirkel i blissen, ca. 2cm i diameter.
Jeg købte ham af en pige ved navn Sasja oppe ved Viborg. Han stod vist nok på studeri på et tidspunkt. Da hed han Prins. Han hed Apache Acoy da jeg købte ham af Sasja.
Er der nogen der tror de kender ham, så skriv endelig!

På forhånd tak!
Knuz Mia