Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

HJÄLP **bilder**
Forfatter: 
Dato:  15-05-2005 09:07
Söker min hästs bakgrund.
Har hört att min häst importerats från Danmark till Sverige när han var 2 1/2 år gammal. Han skulle då ha varit köpt på någon marknad i Viborg - Viborg Toftmarked tror jag. Detta borde ha varit hösten 2001, han är född 1999 enligt tänder.
Han är en skimmelskäck valack som nu då är 5 år gammal, 157 i mankhöjd. ett kännetecken är att på vänster öra fattas örsnibben, själva tippen på örat, men det syns bara om man tittar på nära håll och öronen är grå-vitrandiga på längden.
Så om du har varit på denna marknad eller känner någon som har varit det, SNÄLLA hör av dig! Allt är av intresse. Finns fler bilder på honom på min presentation (Præsentation).

Ursäkta storleken!!
(första bilden tagen på honom precis innan jag köpte honom, ser man färgen bäst på...)

0
0
Svar på denne tråd

skriver om texten.......
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 08:38
Skriver om texten så att den går att läsa i ett stycke...

Har hört att min häst importerats från Danmark till Sverige när han var 2 1/2 år gammal. Han skulle då ha varit köpt på någon marknad i Viborg - Viborg Toftmarked tror jag. Detta borde ha varit hösten 2001, han är född 1999 enligt tänder.
Han är en skimmelskäck valack som nu då är 5 år gammal, 157 i mankhöjd. ett kännetecken är att på vänster öra fattas örsnibben, själva tippen på örat, men det syns bara om man tittar på nära håll och öronen är grå-vitrandiga på längden.
Så om du har varit på denna marknad eller känner någon som har varit det, SNÄLLA hör av dig! Allt är av intresse. Finns fler bilder på honom på min presentation (Præsentation).
0
0
Svar på denne tråd

ok nytt försök
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 08:47
Skriver om texten så att den går att läsa i ett stycke...

Har hört att min häst importerats från Danmark till Sverige när han var 2 1/2 år gammal.
Han skulle då ha varit köpt på någon marknad i Viborg - Viborg Toftmarked tror jag.
Detta borde ha varit hösten 2001, han är född 1999 enligt tänder.
Han är en skimmelskäck valack som nu då är 5 år gammal, 157 i mankhöjd.
ett kännetecken är att på vänster öra fattas örsnibben,
själva tippen på örat, men det syns bara om man tittar på nära håll
och öronen är grå-vitrandiga på längden.
Så om du har varit på denna marknad eller känner någon som har varit det,
SNÄLLA hör av dig! Allt är av intresse.
Finns fler bilder på honom på min presentation
(Præsentation).
0
0
Svar på denne tråd

ingen???
Forfatter: 
Dato:  06-08-2005 16:45
Är det verkligen ingen som känner igen honom?? :-(
Eller någon som har några tips eller tja, vad som helst...........
0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2005 15:22
Ville bare lige høre hvad din hest hedder også vide om du har papire på den???

Mvh Emily.
0
0
Svar på denne tråd

papper...
Forfatter: 
Dato:  10-12-2005 07:31

Tyvärr har jag inga papper på honom alls.. Och han heter Humle, men jag tror att han blev döpt i Sverige, på ridskolan han hamnade på innan jag köpte honom.

Tror du dig känna igen honom?? *hoppfull*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider