Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Cheval fra 96, solgt fra hans j hoek på fyn
Forfatter: 
Dato:  11-05-2005 10:25
Efter mange gange søgen prøver jeg nu igen! :(

Jeg leder efter min "gamle" vallak, Cheval som jeg døbte ham, han er født i 96, og jeg købte ham som åring,

Han målte ved salg ca 165 cm, måske lidt mindre eller mere? det er ca mål!

Han er lys brun, med en stjerne der kunne ligne et skævt hjerte,og en lille bitte snip og en lille bag sok på det ene bag ben,

Desuden har han højest sansynligt lidt hvide hår på forbenene efter fald i trailer?

Han er solgt fra Hans jørgen hoek, på fyn ca 2001-2002, det er det sidste jeg ved!

Han blev solgt som en oldenborg-fuldblods blanding???

Og kunne vel gå en lb-la dressur og spring!

Håber på svar, al hendvendelse tages i mod med kys hånd!
Den lykkelige ejer af en fuldblods-araber-ting eller noget!!!
:-

MEN MEN dejlig det er han ihvertfald!!


Capputino-Tino
;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan han være
Forfatter: 
Dato:  11-05-2005 14:51
solgt til Vesterlund på stevns ????

De havde en Cheval, årstallet på anskaffelsen og hestens alder passer meget godt.

Havde han sort hale og man ???

Var han en der gik rundt og rundt i sin boks, når han kedede sig ???

;-) Vivi ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 mulighvis
Forfatter: 
Dato:  13-05-2005 07:30
Kunne det da god vær evalle, ja han havde sort hale og man :)

Kan du beskrive ham lidt bedere, eller komme mede flere oplysninger!?

Ved ikke om han vandrede rundt i sin boks, ikke mens jeg havde ham, :) men dette kan jo ændre sig hos mig var hyan også på fold 12 timer daglig :)
Den lykkelige ejer af en fuldblods-araber-ting eller noget!!!
:-

MEN MEN dejlig det er han ihvertfald!!


Capputino-Tino
;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke fllere
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 12:17
?????
Den lykkelige ejer af en fuldblods-araber-ting eller noget!!!
:-

MEN MEN dejlig det er han ihvertfald!!


Capputino-Tino
;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 slet slet ingen
Forfatter: 
Dato:  20-05-2005 10:55
se overskrift
Den lykkelige ejer af en fuldblods-araber-ting eller noget!!!
:-

MEN MEN dejlig det er han ihvertfald!!


Capputino-Tino
;-D
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider