Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Jasmin haflinger. Iris søges
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 15:15
Jeg søger min gamle hafinger hoppe ved navn Jasmin, hun må være omkring 10-11 år gammel, hun blev solgt til en dame ved navn Lene, som har solgt den vidre...
den er omkring 130-135 i stg., ikke brændmærket, gul med sølv farvet man og hale og stor blis, ville blive lykkelig hvis det var nogen der vidste hvor hun er....

Iris er også en haflinger hun må være omkring 5 år nu, hun blev solgt fra Frydenslund rideklub da hun var plag hun har en stjerne, og en sok tror nok den er på højre bagben....

Håber at høre fra jer hvis i kender dem,
0
0
Svar på denne tråd

Stort billede..
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 16:11
Er det her Iris? Hoppen på billedet er efter Liz. Aros og Italica - men så vidt jeg ved er hun omkring 10 år, hvilket jo ikke rigtig passer med den Iris du eftersøger.

Billedet er lidt stort, så jeg sætter et link ind til det.

Se billedet ved at trykke her.

Mvh. Lotte_L
.
0
0
Svar på denne tråd

Dit ink??
Forfatter: 
Dato:  13-05-2005 19:13
Dit link fungere desværre ikke....
0
0
Svar på denne tråd

jamen..
Forfatter: 
Dato:  13-05-2005 19:57
så må du jo bare have billedet herind..

Mvh. Lotte_L
.
0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  14-05-2005 22:16
Det ligner hende faktisk meget, hvor står hende her opstaldet henne?? Men hvis hun er omkring de 10 år kan det jo ikke være hende. hvis du kan må du meget gerne tjekke hende alder mere præsist, og hvor hun er købt henne??

Mange tak

Hilsen Maria
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  14-05-2005 22:49
Den Iris på billedet, må være omkring de 10 år - hun har nemlig en datter på 5 - 6 år. Så hvis du er sikker på det med alderen, så er det nok ikke hende.

Iris (på billedet) tilhører Røgtergårdens Haflinger i St. Heddinge.

Jeg ved ikke hvor hun er købt. Men skal se om jeg kan finde noget ID nr. på hende et eller andet sted, hvis du kan bruge det til noget, når nu alderen ikke passer.

Mvh. Lotte_L
.
0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 17:38
Hvis hun er brændmærket er det ikke hende, hendes mor jamin er fra Holland og hun er helle ikke brændmærket...
0
0
Svar på denne tråd

Så er det..
Forfatter: 
Dato:  17-05-2005 18:05
..jo desværre ikke hende - for moren til den her Iris hedder Italica, som jeg skrev i mit første indlæg.

Mvh. Lotte_L
.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider