|
|
| Nobel, skimmel |
| Forfatter:  |
chesto |
| Dato:  |
06-05-2005 08:28 |
|
Mørkskimlet vallak med hollandsk registerstambog ved Navn Nobel...ukendte forældre.
Hans fortid her i DK søges idet vi kan se han er vaccineret ved Gundsø dyreklinik i 2003 og vi har først købt han hos hestehandler Lars Frederiksen i december 2004.
Med venlig hilsen
Signe og familie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor gammel |
|
|
hej har du ikke et foto af ham ? hvor gammel er han ? hvor stor er han ? jeg har stået sammen med en der hed nobel og var skimmel..... mener hun brugte gundsø dyrelægerne.......det kunne jo være ham?????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet