|
|
| Jessie James |
| Forfatter:  |
MetteNC |
| Dato:  |
02-05-2005 22:30 |
|
Hej.
jeg solgte min gamle pony: Jessie James til hesterhandler Benny Hansen for nogle år siden.
Jessie James er en sort pony vallak på ca.138 med en hvid stjerne i panden og en lille hvid snip på mulen.
Han var en utrolig dygtig dressur pony, men kunne også springe.
Benny Hansen lovede mig,at det den nye ejer ville kontakte mig, men jeg har intet hørt.
Jeg savner ham meget og håber,at nogle kan fortælle mig hvordan han har det.
M.V.H
Mette Christensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske mindre end 138cm |
| Forfatter:  |
MetteNC |
| Dato:  |
02-05-2005 23:34 |
|
Han kan være lidt mindre end 138cm,da jeg ikke helt kan huske det,da det er nogle år siden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
| Forfatter:  |
MetteNC |
| Dato:  |
02-05-2005 23:57 |
|
Jeg har billeder af ham som jeg kan sende, hvis der er nogle der mener at de måske ved, hvor han befinder sig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet