|
|
| Hestehandler Per Thybod Viborg |
| Forfatter:  |
Henriette VE. |
| Dato:  |
24-04-2005 18:50 |
|
Hej ..
Er der nogen som kender Per Thyebod Viborg, jeg har nemlig solgt nogle heste til ham...
VH Henriette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kender ham. |
|
|
Hejsa,
Ja jeg kender per thybo rigtigt godt, hvad kan jeg hjælpe med?
Knus susanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Per Thybo |
| Forfatter:  |
Tanja Rasmussen |
| Dato:  |
05-05-2005 17:38 |
|
Jeg kender også Per meget godt har selv købt heste af ham hvad vil du vide om ham
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han har en |
|
|
profil herinde under Per Thybo.
Evita Ara mors stjerne
Travkællinger har det sjovere
En dyb rod frygter ikke vindens stød.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet