Harj alle!
Jeg har før søgt efter Jessica, men uden held, så nu søger jeg igen, og håber denne gang på at nogen kan give mig svar på hvor hun er, hvordan hun har det, osv
Jessica blev solgt d.27.juli 2004 til hestehandleren Orla i Vemmelev. Det var med stor sorg jeg sagde farvel til Jessica, for holdt virkelig meget af hende. Hun var desværre ikke min egen hest. Hun havde stået på den gård hvor jeg passer heste i hele sit liv, uden hendes ejer nogensinde havde passet hende eller tilredet hende. Så derfor var Jessica ikke redet til, da vi solgte hende som 9 åring. Hun var kun vant til trense, sadel, og at jeg enten hang eller sad oven på hende. Jessica har også et meget selvstændigt temperament, og er hidsig, og det er jo klart nok, når hun har passet sig selv i ca. 9 år.
Jessica har flotte papirer, hendes far er Enghøjs Favør. Hun er DSP, der er mest Connemara i hende. Hun er nok ca. 10 år i dag.
Aftegn: En rund stjerne/plet i panden. Ingen sokker, bølget kraftig man og hale. Er sort om vinteren og brun om sommeren.
Hun bliver meget hurtig forfangen, og hendes hove var desværre meget ødelagte da hun blev solgt.
Hun er utrolig muskuløs, og meget meget stærk! Hun er så smuk, den smukkeste hest jeg nogensinde har set, jeg savner hende meget, så hjælp mig med at find hende!
Her er nogle billeder af vidunderet:
http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=3JEU1F121N6QO0YMG16XNQ3TY8
http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=0WGHHR0S9W5VB1ND47HEGWO7O1
http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=2QGH52NTF3CO934Q1VL1T0XQVR