Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Guldager rideskole -hvid pony
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 13:40
Hej alle sammen!!

For cirka 6 år siden må det være nu, blev en masse elevponyer fra Guldager rideskole i Esbjerg solgt til en hestehandler, hvem ved jeg ikke.

Blandt de heste, var min halvpartspony Prins.

Han var en hvid spinkel pony med sort grå mule og sort om øjnene. Han havde krøller/bølger i manen og var nok cirka 138 i stang. Jeg er slet ikke sikker på hans alder nu, men mener at han var 11 eller deromkring dengang... Han var en hidsig pony som bare kunne løbe stærkt, og når han sprang var det med alle 4 ben godt trukket op under sig, som en lille kanin :) desuden havde han en vild fritrav, dressur var ikke hans stærke side, da han var blevet revet i munden af for mange små ryttere...
Jeg er ikke sikker, men hans venstre baghov er der måske noget lyst i, men slet slet ikke sikkert jeg husker rigtigt... :)

Jeg kunne meget meget godt tænke mig at vide om der er nogen som kender ham? Måske du har ham nu...? Jeg tænker tit på ham, og ønsker han har det godt der hvor han er i dag... :)


Vil prøve at finde et billed som jeg kan ligge ind...

Mvh Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 så der billeder...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 14:12
Er ked af at de er så utydelige!!

Men har taget billed af billederne med et digital kamera :) Håber i forstod :D


Et nærbillede af Prins


Her gider han ikke rigtig stå stille før vi skulle på banen :)


Dette billed er taget til et fastelavns stævne hvor vi var engle :)


Her står vi og julehygger :)

Damn jeg elskede den pony..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jan købte hestene
Forfatter: 
Dato:  25-04-2005 22:26
Hejsa.

Jeg ved at Jan Christensen fra Tarm ved Skjern, købte alle hestene derude fra Lars Hald.

Men hvor de er end kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, og jeg tror desværre heller ikke at Jan selv kan hjælpe dig, men man kan ihvertfald om Jan sige at trods han handler med heste , så har hans heste der utrolig godt, de kommer ud og står i meget halm, og han har ridehal på sin gård og han er utrolig god ved hestene og de er alle sammen hans små "musser".

Jeg håber for dig at du finder din pony.

Håb herfra

Hilsen Charlotte
0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak...
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 07:46
Det var dejligt endeligt at høre noget nyt...
Men tror også du har ret i at Jan ikke holder styr over, hvilken hest han solgte til hvem for så mange år siden...

Håber are at Prins har det godt hvor han er i dag.... :)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider