|
|
| Hvor er Chanel la marrone |
| Forfatter:  |
Lone |
| Dato:  |
18-04-2005 21:09 |
|
Jeg søger min gamle pinto pony chanel la marrone
Hun er sort broget ca 147 i stang. otte år gammel her d. 16 april, hun er efter Willi Nelson og moderen hedder Duchesse la marrone
Jeg har haft hende de første fem år af hendes liv, og lånte hende ud for derefter at sælge hende til låner (fejltagelse).
Nu skulle hun være solgt videre og jeg vil da meget gerne vide, hvor mit lille nussehoved er endt henne.
Så ved du noget om Nelle så skriv til mig, jeg savner hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det hende her ? |
Bariole |
20-04-2005 10:27 |
|
Link fundet på google: Chanel
.
Opdræt & salg af Pintoheste af høj kvalitet. Kig ind på vores hjemmeside: Stutteri Bariolé
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| email.... |
|
|
adressen til hende der tilsyneladende har din gamle pony:
birgitte_017@ofir.dk
hun har ogsa en præs. herinde hun hedder: birgitte-17
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej igen |
Lone |
21-04-2005 18:10 |
|
Hej igen
Nej det er ikke Birgitte der har hende mere hun har da fortatlt at hun solgte hende videre, jeg kunne desværre ikke købe hende tilbage da hun forlangte 50 tusinde for hende 3 måneder før havde hun købt hende af mig for 22 så hun var godt nok steget i værdi. Men lad nu det ligge, jeg vil bare gerne vide om hun har det godt, hun skulle vist være kommet til omkring veksø sjælland tror jeg.
i
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kender lidt til det |
christina |
14-07-2005 10:49 |
|
Jeg kender godt hende du lånte hende ud til.
Hun lagde meget arbejde i den pony! Hun var rigtig glad for den. Den kunne faktisk springe godt og gå en pæn dressur. Hun startede også jagter på den.
Du forlangte ret meget for hende da du ville sælge den.. Specielt når hun havde lagt så meget arbejde i den. Synes det var ret unfair.. Efter hvad jeg har fået fortalt.
Den har ikke manglet noget overhovedet! -Så jeg ville ikke kalde det en fejltagelse.
Men efter hun havde haft den lang tid gik det op for hende at hun faktisk kunne spænde ben for den.
Hun har solgt den til en som hun vist har fået lov til at låne den engang imellem. Det er vist en rigtig sød pige der har fået den. Men du kan jo selv kontakte Birgitte og få den nye ejers nr.
Rolig hest 164cm + dressur/all-round kat.3 pony sælges billigt pga. jeg er gravid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
Lone |
20-07-2005 13:51 |
|
Hej
Jeg er slet ikke i tvivl om at hun har haft det godt mens hun har været været hos Birgitte, men du kan da ikke sige 22 er mange penge for en stor 1 pony der både kan springe rigtigt godt og gå en pæn dressur, det er ihvertilfald ikke meget når man ser salgs annoncerne herinde, jeg ville have sat hende til forhandlingspris 30 herinde og hun fik hende som sagt med sadel (kieffer) og trense til 22 så jeg mener ikke hun blev uretfærdigt behandlet, hun havde trods alt haft gratis hest i over et år.
at hun så skulle sælges videre efter 3 måneder havde jeg ikke forventet, ja jeg fik tilbudt at jeg kunne købe hende tilbage men for 50, det havde jeg ligesom ikke mulighed for da jeg ikke er millionær, havde også selv lagt noget arbejde i den, jeg havde trods alt haft hende i fem år og var kåret osv... så man kan også avle på hende, så hvem har spillet med unfair kort.......det heldigvis et overstået kapitel og jeg ville bare vide om hun havde det godt... Thats it.......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet