Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 kender du
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 11:02
Marco Polo??

Hvis du kender en hest med det navn, så skriv privat, da min veninde leder efter ham..

Han er brun..-det det eneste jeg ved..

---> Husk at ingen kan få dig til at føle dig mindreværdig, uden din tilladelse <---
0
0
Svar på denne tråd
 
 Er den...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 15:31
Pinto??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Miin veninde.
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 10:54
Min veninde har redet en pony der hedder Marco Polo. Ved ikk så meget om ham. Han er rød, fuks eller brun og står på en rideskole i Roskilde. Håber du kan bruge det til noget selvom det ik er så fantastisk.
:D Kram Chela :D

:-* Hell is just a sauna! :-*

Min hp!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Marco polo
Forfatter: 
Dato:  21-04-2005 12:28
Hvor gammel er han????
Da jeg gik til ridning for ca. 12 år siden var der en brun hest på rideskolen der hed marco polo. Men jeg kan ikke huske hvordan ellers han så ud.
Men det er jo selvfølgelig rigtig mange år siden, så det er jo nok ikke den



Vær god og ærlig, vær sød og kærlig, så enhver kan sige at sådan en pige er værd at vinde men svær at finde!!!!


{>
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider