|
|
| kender du |
|
|
Marco Polo??
Hvis du kender en hest med det navn, så skriv privat, da min veninde leder efter ham..
Han er brun..-det det eneste jeg ved..
---> Husk at ingen kan få dig til at føle dig mindreværdig, uden din tilladelse <---
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Marco polo |
|
|
Hvor gammel er han????
Da jeg gik til ridning for ca. 12 år siden var der en brun hest på rideskolen der hed marco polo. Men jeg kan ikke huske hvordan ellers han så ud.
Men det er jo selvfølgelig rigtig mange år siden, så det er jo nok ikke den
Vær god og ærlig, vær sød og kærlig, så enhver kan sige at sådan en pige er værd at vinde men svær at finde!!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet