I januar 2004 købte jeg en vallak, og jeg kender ikke hans fortid. Jeg købte ham hos hestehandler Eliasen i Slangerup. Eliasen havde vist byttet sig til ham for en nordbakken. Det skulle vist være en 10 årig pige der havde ham før mig. Jeg fik at vide, at pigen havde ham opstaldet på Mattssons. Før jeg købte ham, hed han muligvis Sunshine. Da jeg købte ham, var han 5-6 år. Der var ingen papir med. Jeg fik at vide, at hans mor var fuldblod.
Han er 160 i stg. Har en hvid gennemløbende stjerneblis. Han har en hvid forkode/balle på højre forben. Håber at nogle kan genkende ham

Hilsen Karen.


