Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Brun vallak
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 21:04
I januar 2004 købte jeg en vallak, og jeg kender ikke hans fortid. Jeg købte ham hos hestehandler Eliasen i Slangerup. Eliasen havde vist byttet sig til ham for en nordbakken. Det skulle vist være en 10 årig pige der havde ham før mig. Jeg fik at vide, at pigen havde ham opstaldet på Mattssons. Før jeg købte ham, hed han muligvis Sunshine. Da jeg købte ham, var han 5-6 år. Der var ingen papir med. Jeg fik at vide, at hans mor var fuldblod.
Han er 160 i stg. Har en hvid gennemløbende stjerneblis. Han har en hvid forkode/balle på højre forben. Håber at nogle kan genkende ham :-)
Hilsen Karen.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøver igen...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2005 20:18
Stadigvæk ingen der genkender ham? B-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kender ham ikke..
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 22:02
Men fandt dette unde google.. Ved mattssons rideklub.. Denne side http://www.mattsson.dk/ Måske du kunne ringe eller faxe en efterlysning til dem... Mit eneste bud.. Knus..


Skovgårdens Phoenix styrer..
Min dejlige lille hest..
Love you 4-ever..


I cant't stop the rain from falling down.. Can't stop the world from turning around.. Can't stop the ocean from being blue.. Can't stop my heart from missing you..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Lea
Forfatter: 
Dato:  27-05-2005 20:25
Tak for din idé, den gav desværre ikke noget resultat :-(

Knus :-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider