Billedet er fra 1997, hvor han var 4 år gammel, hingst og var ejet af en ældre (gammel) mand i Sebbersund området - tror nok den stod på Valstedgård. (han hed vist Hans Hansen eller noget i den stil). Hingsten (måske vallak nu), var/er ca 160 cm høj, og udover de to bagsokker man kan se på billedet, havde han en stjerne og en snip.
Den annoncerede i gul og gratis, som "den røde hingst".
Kender du noget til den eller har du evt et føl efter den, hører jeg meget gerne fra dig.
mvh Maria