Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Kender nogen denne hest?
Forfatter: 
Dato:  04-04-2005 22:27
Billedet er fra 1997, hvor han var 4 år gammel, hingst og var ejet af en ældre (gammel) mand i Sebbersund området - tror nok den stod på Valstedgård. (han hed vist Hans Hansen eller noget i den stil). Hingsten (måske vallak nu), var/er ca 160 cm høj, og udover de to bagsokker man kan se på billedet, havde han en stjerne og en snip.
Den annoncerede i gul og gratis, som "den røde hingst".

Kender du noget til den eller har du evt et føl efter den, hører jeg meget gerne fra dig.



mvh Maria

Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv 8-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hallo....
Forfatter: 
Dato:  14-06-2005 23:05
Ligner min gamle vallak, som jeg købte efteråret 1997, på et markede. Da var han lige blevter kastereret, og stod sammen med en anden rød vallak. Han er i dag 12 år.
0
0
Svar på denne tråd
 
 et billede mer
Forfatter: 
Dato:  20-06-2005 11:44
Men det er jo gammelt...



men det viser aftejningerne i hovedet.

Hvis det er din hest nu, hører jeg gerne mere om ham, da han så er far til min hoppe.

mvh Maria

Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv 8-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-06-2005 13:20
Han ligner ham præcis, kan ikke se hans aftegn på benene. Idag hedder han Mr. Maistro, og har sin egen mening om hvem han vil være på fold med:o)Hvis du sender din mailadresse, vil jeg skrive lidt mere om ham.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider