Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Ophelia, brun hoppe
Forfatter: 
Dato:  04-04-2005 22:17
Mosegårdens Ophelia blev solgt i år 2000 til en familie i varde. Stod først på 4H gården, men blev senere flyttet til ridecenteret.

Jeg mistede familiens adresse, men vil gerne vide om Ophelia stadig lever og har det godt.

Billedet er vist fra 97.



Håber nogen kender hende :)

mvh Maria

Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv 8-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kender den måske
Forfatter: 
Dato:  04-04-2005 23:25
Hejsa

Kan du fortælle mig mere om den pony, da din ligner meget min pony.

Hvad er hun af race?

Hvis du kigger på min præsentation kan du se billeder af min pony.

Mvh Jannie
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ved...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 16:12
Hej

Til et stævne jeg var til i Varde var der en 1. pony der hed Ophelia. Jeg så den ikke så jeg ved ikke om det er den du søger.

Jeg har skrevet en besked på din præsentation

:-D Betty :-P

{> Jeg elsker mine ponzer {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 halløj
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 22:35
Jannie:
Det er i hvert fald ikke den samme som din Labello. Ophelia er connemara/fuldblod

Betty: Det er rigtigt, det var det hun hed (jeg er håbløs til at huske navne)

Det var familien Seested Kristensen, der købte hende.

Jeg kan endvidere lige tilføje, at Ophelia både kan være lysere eller mørkere end på billedet, da hun skiftede meget farve efter årstiden. hun var en stor kat 1, og hun brød sig ikke om at få klippet hovskæg.

mvh Maria

Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv 8-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 har du prøvet
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 17:29
Hej

Har du prøvet deres hjemmeside og kontaktet dem?

Jeg mener at Sarah har haft hende til salg, ved bare ikke om hun er solgt.

Jeg ser dem måske til næste stævne. Kan spørger dem



:-D Betty :-P

{> Jeg elsker mine ponzer {>
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider