Ja, nu har jeg jo endelig lært det der med billeder, så nu prøver jeg lige igen..
Fulde navn: Casmir af Rolfsted NF 690 NF DK
Race: New Forest
Født: 28. maj 1994
Køn: Vallak
Højde: 142 cm. (1'er pony)
Farve: Fuks
Aftegn: Ret specielt stjerneblis (se billederne), sok på venstre forben og hvid kronrand på højre bagben. Han har evt. diverse mindre aftegn, som jeg ikke lige kan huske.
Hans historie: Jeg mødte Casmir, da han kom som ny rideskole pony på Hashøj Rideskole, hvor jeg dengang gik. Han var ikke så gammel den gang (omkring 4 år), så det er egentlig lidt underligt, hvordan han er endt som rideskolepony. Han var en dejlig pony, der var nem at ride i alle tre gangarter. Jeg red både dressur og sprang på ham, og han var den første pony, jeg har redet et dressurprogram med galop på til et stævne. Inden har blev solgt derude fra Hashøj Rideskole blev han brugt meget i spring undervisningen.
Da han blev solgt fra Hashøj Rideskole, blev han købt af en pige ved navn Lisette Junker. Jeg kom i kontakt med hende, da jeg søgte på "Casmir af Rolfsted" på nettet, og hendes navn dukkede op. Lisette fortalte at hun red LB-LA spring og LB1-LB3 dressur på ham. Hun solgte d. 1. februar til Lindberg Stutteri i Jylland, og efter at have kontaktet dem, er jeg kommet frem til, at han i dag skulle være i Norge som selskabshest, da han var halt dengang de skulle sælge ham videre.
Grunden til at jeg alligevel efterlyser ham er, at jeg ikke er 100 % sikker på, at oplysningerne jeg har fået af Lindberg Stutteri passer, så måske er han alligevel stadigvæk her i Danmark.
Her har I billederne..