Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Goldies fortid søges!
Forfatter: 
Dato:  29-03-2005 18:40
Hej!
Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg købte min pony, Goldie (sikke et hæld) for ca. 3 år siden, efteråret 2002 af hestehandleren Palle Ellehammer. Jeg søger nu hendes fortid før hun blev solgt til denne?
Hvis du ved noget som helst, bare det mindste så lad mig høre fra dig!!
Du kan læse om Goldie og se billeder af hende på min side på Heste.dyregalleri

Facts:
Jeg tror at hun er en Araber/New Forrest, men er ikke 100% sikker
Alder er ca. 9
Højde m. sko er ca. 1.47
Farven er Gul/Palomino

Alle mails med bare LIDT oplysninger om Goldie bliver modtaget med stor glæde!
På forhånd tak.
M.V.H Erica Kibæk
Ps. mail: mizz_funny@hotmail.com
Hvis alt en dag går i fisk, så tænk på de stakler, der ikke kan lide fisk:)
0
0
Svar på denne tråd

hun ligner
Forfatter: 
Dato:  29-03-2005 20:22
jeg red for nogle år siden en pony ved navn Goldie.. (hendes kæle navn) den ligner utrolig meget din Goldie... mener den blev solgt omkring maj 2002. hun blev nemlig solgt til en hestehandler her i Vestjylland så det kan jo nemt være palle...
hende jeg red... var en blanding af palmino,new forrest og knabstrubber. jeg red hende i ca 1 år. hun havde en rigtig god trav en okey skridt. men galoppen var lidt stiv i det. hun galoperede nærmest på stive ben... hvis du tror det evt kan være hende så vil jeg da meget gerne fortælle dig mere om den Goldie jeg red.. og måske ar jeg et billede af hende er ikke sikker.... du kan fange mig på
hyphorse@hotmail.com også msn
Job i stald gerne i udlandet søges.

MANGLER DU EN KANIN SÅ SE FORBI MIN HJEMMESIDE...
http://www.kaninladen.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Nej hvor sjovt
Forfatter: 
Dato:  29-03-2005 21:18
Jeg må lige svare selv om jeg ikke kender din skønne Goldie, men jeg syntes det er lidt sjovt at jeg også har en Palomino, Araber/New forest, 143 cm i stang og godt nok 18 år, men tror selv at hun er 6, der også hedder Goldie. Min er dog lidt mørkere end din, men de ville være et skønt par.
Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
0
0
Svar på denne tråd

ridelejr?
Forfatter: 
Dato:  30-03-2005 21:30
Det kan sikkert ikke passe- men den hest ligner utroligt meget den jeg red for omtrent år siden på ridelejr Østerlund ? Jeg red den kun en enkelt dag da den haltede en smule så jeg skulle dagen efter ride en anden.
Den hed også Goldie og ligner din utroligt meget!
Jeg har selvfølgelig lidt svært ved at huske det, men jeg mener at den gik sådan meget "Højt" med hovedet ? Den ligner den helt vildt, så vidt jeg husker, men jeg har desværre ingen billeder af den :(

Hver dag,
er en sær dag!
Som du lær´af!

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa alle sammen:D
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 20:14
Mange tak for svarene!

Maj: Det kan meget godt passe! Det lyder i hvert fald som om det er den samme pony:D
Du fortæller at du har redet hende 1 år.. Hvem jede hende på det tidspunkt?
Du siger også at Goldie var hendes kælenavn; Hvad hed hun rigtigt?
Jeg ville blive rigtig glad hvis du ville fortælle mig mere om Goldie, som hun var da du red hende?! Som sagt VAR hun meget sky da jeg købte hende.. Er meget nys..

Hutte: Det kan sagtens passe. Palle Ellehammer lejede hende ud til Østerlund Ridelejr. Det kan kun have været sommer 2002. hvilken uge var du afsted? Måske var vi der på samme tid?

Mette D:
Ja det er meget sjovt.. Jeg har læst dit indlæg og jeg studsede også lige over lighederne:)
0
0
Svar på denne tråd

Jubii yah!!!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 19:42
Nu har jeg langt om længe fundet ud af noget om min overskønne pony:D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider