Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

rideskole i Hillerød
Forfatter: 
Dato:  29-03-2005 13:28
Hejsa Hillerød og omegn.
Sidste år købte jeg 2 ponyer fra en rideskole i Hillerød. Damen der drev den var 75 år og var nødt til at lukke den. Ponyerne stod i spiltov uden halm og tror der var omkring 19 ponyer.
Vi købte Bastian og Cherie.
Bastian: vallak, hvid, ca 119-122 i stg, lidt negativ, men dejlig at ride. Springer stort set alt hvad vi byder ham og kan gå pænt til biddet. (vi har så sat ham til salg igen, da han helst vil have en eller to bestemte passere).
Fransker lidt på forbenene.
Minder utrolig meget om en connemare(blanding).
Alder: ?? der blev sagt at han var 12, så han må være 13 nu.

Cherie: hoppe, palomino, ca 117-119 i stg, ville ikke hentes på fold(nu kommer hun når der kaldes). Springer med stor iver. Går pasgang og elsker galop. Hun kan godt gå pænt til biddet, efter en god opvarmning.
Hun er en welsh mountain (muligvis en blanding).
ligesom Bastian skulle hun være 13 år i år.
Har været på rideskolen i 2 år og skulle være tilkørt.

Kender du dem så skriv og fortæl.

Begge ponyer går rideskole hos mig, men det er ikke som på "normale" rideskoler.

mvh Louise W
0
0
Svar på denne tråd

Fru Hald
Forfatter: 
Dato:  29-03-2005 13:40
Er det ikke hos Fru Hald du har købt dem ? har redet der en del år, men det er mange år siden efterhånden.

Karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

mener også
Forfatter: 
Dato:  29-03-2005 19:59
Fru Hald.
har selv kigget på hest derude for nogle år siden, men købte den ikke. ½år senere købte jeg en hun havde avlet, men ikke hos hende, hehe :-D
men jeg kender desværre ikke dine.
har dine lidt problemer med at stå alene?
0
0
Svar på denne tråd

mener også..
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 20:24
.. at det er hende. Det var min søster og mor der hentede Bastian og Cherie. Bastian var bestemt ikke tyk og havde slet ikke trænet rygmusklerne. De havde begge store underhalse, men det er jeg stadig ved at træne væk. Mener at de sprang mest.
Ellers er de 2 søde ponyer. Kender i muligvis andre der også har købt nogle ponyer hos hende?
Avlede hun på alle hopperne?
Havde hun også hingst?
Hvor skaffede/købte hun ponyer henne?

Jeg er bare så nysgerrig.

Mvh Louise
0
0
Svar på denne tråd

hingst
Forfatter: 
Dato:  01-04-2005 14:00
hun havde kun en hingst selv, det var en miniature pony.
jeg er kender vist ingen der har købt pony der, men en del der har startet deres ridekarriere der hehe ;-D
0
0
Svar på denne tråd

araberhingst
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 18:51
Hun havde en skimlet araberhingst da jeg red der nede, Abu et eller andet hed han, hun fik to føl efter ham den ene sommer jeg var der nede i 92´ tror jeg ca., dengang havde hun en del større ponyer, jeg havde part hos hende på en dejlig connemare, som desværre blev solgt, siden hen fandt jeg hende der havde købt ham.

Mener hun jævnligt købte og solgte ponyer, men ved ikke hevm hun købte hos desværre.

karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider