Jeg søger fortiden på min røde hoppe. Hun hedder Lotti nu, men ved ikke hvor længe hun har gjort det
Hun er 158 cm i stang, har lige haft hende til dyrlæge, han siger hun er 15-17 åt, nok tættere på 17 end 15 ( altså fra omkring 1988). Jeg har ingenting på hende, men der er formentligt noget fuldbold af en eller anden art i hende, måske araber.
Hun er ivrig, med temperament, hun er bestemt over for menneske og andre heste, de skal ikke komme for tæt på hende, hun er meget "hoppet", men utroligt nem at have med at gøre, trafiksikker og rolig, kan gå med hende bare i grime.
Hun kan lå lb dressur og springe lb, hun kom til glostrup rideklub i sommeren 2002. En hestehandler kom med hende
Hun har store vorter under maven ( 2 stk ) som hun var blevet opereret for da hun kom, operationen var ikk egået så godt og det så meget voldsomt ud da hun kom.
Jeg har en mistanke om, at hun på et eller andet tidspunkt skulle have været slagtet, men at noget er gået galt/kommet op og hun er havnet hos en bondemand, hvor hestehandleren har købt hende til omkring slagtepris, måske 5000 kr.
Hun har ikke nogen brændemærker jeg kan finde, hun er hurtig, men om hun i hende unge dage har gået løb/skulle have løbet det ved jeg ikke.
Håber en eller anden kan huske noget, ved ikke hvor længe hun har haft de vorter ( de er kommet med tiden formentnligt, altså er hun ikke født med dem, men har man set de vorter, kan man huske dem.
Alt kan bruges har relevans. Hun har det godt nu.
Der er flere billeder på min præsentation
Karin