Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Rød, hoppe, ca 15, 158 cm
Forfatter: 
Dato:  28-03-2005 12:47
Jeg søger fortiden på min røde hoppe. Hun hedder Lotti nu, men ved ikke hvor længe hun har gjort det

Hun er 158 cm i stang, har lige haft hende til dyrlæge, han siger hun er 15-17 åt, nok tættere på 17 end 15 ( altså fra omkring 1988). Jeg har ingenting på hende, men der er formentligt noget fuldbold af en eller anden art i hende, måske araber.

Hun er ivrig, med temperament, hun er bestemt over for menneske og andre heste, de skal ikke komme for tæt på hende, hun er meget "hoppet", men utroligt nem at have med at gøre, trafiksikker og rolig, kan gå med hende bare i grime.

Hun kan lå lb dressur og springe lb, hun kom til glostrup rideklub i sommeren 2002. En hestehandler kom med hende

Hun har store vorter under maven ( 2 stk ) som hun var blevet opereret for da hun kom, operationen var ikk egået så godt og det så meget voldsomt ud da hun kom.

Jeg har en mistanke om, at hun på et eller andet tidspunkt skulle have været slagtet, men at noget er gået galt/kommet op og hun er havnet hos en bondemand, hvor hestehandleren har købt hende til omkring slagtepris, måske 5000 kr.

Hun har ikke nogen brændemærker jeg kan finde, hun er hurtig, men om hun i hende unge dage har gået løb/skulle have løbet det ved jeg ikke.

Håber en eller anden kan huske noget, ved ikke hvor længe hun har haft de vorter ( de er kommet med tiden formentnligt, altså er hun ikke født med dem, men har man set de vorter, kan man huske dem.

Alt kan bruges har relevans. Hun har det godt nu.

Der er flere billeder på min præsentation

Karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Ar på forben
Forfatter: 
Dato:  04-04-2005 09:07
Hun har ar på forbenene, der godt kunne ligne, at hun på et tidspunkt har været gennem et hegn, måske som lille ?

Der er helt sikkert en dyrlæge i det ganske land der kender hende, men kan jo desværre ikke ringe rundt til dem alle. Håber en af jer kan huske noget / eller måske har hørt om en der kender hende.

Karin

Fortiden søges på lille rød hoppe, fuldblodsblanding, 158 i stang, ca 15 år, vorter under maven se billeder på min præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Muligvis føl
Forfatter: 
Dato:  27-04-2005 15:32
Erfaren avler har kigget på hende og mener bestemt at hun har haft føl for en del år tilbage.

Er bare nysgreeig efter at kende lidt til hendes liv far tidligere og evt få at vide, hvordan hendes voreter tidligere er blevet opereret ?

Alt har interesse

venlig hilsen

Karin

0
0
Svar på denne tråd

17-20 år..
Forfatter: 
Dato:  07-05-2005 21:47
Dyrlægen har kigget på hende, han mener hun er mellem 17-20 år gammel, vi er altså helt tilbage i 1985-1988, ikke nogen der er stødt på hende ?

Hun er ikke født med vorterne, så dem kan man ikke regne med.

Karin

0
0
Svar på denne tråd

rød hoppe
Forfatter: 
Dato:  19-05-2005 10:08
hej.
din hoppe ligner utroligt meget min gamle. Min gamle hoppe havde også ar på forbenene, efter en ulykke og blev også solgt til en hestehandler, dog på fyn.
kan du oplyse om hun har en synlig skade i hovedet, på højre side, omkring øjet? Jeg har forsøgt at finde min gamle hoppe i 4 år nu. Hun hed Golden Dancer. Reg.nr. G12444. Fuldblodshoppe. Født 29. marts 95.
kh stina
0
0
Svar på denne tråd

Stina M
Forfatter: 
Dato:  21-05-2005 22:39
Hun har en mørk plet over øjet der har været hudløs, men prøv og kig på min præs der ligger billeder af hende fra højre side også.

Har du et billede af din ? Som jeg kan sammenligne med ?

Karin

Skriv endelig igen !

0
0
Svar på denne tråd

Bud på race
Forfatter: 
Dato:  04-06-2005 15:31
Nogen der har et godt bud på race på hende, som evt kunne gøre det nemmere for mig at spore mig lidt ind på hende ?

Karin

0
0
Svar på denne tråd

rød hoppe
Forfatter: 
Dato:  08-06-2005 19:50
jeg kan desværre ikke finde ud af at ligge billeder ind. jeg vil gætte på der er noget fuldblod i din hoppe. det lille hoved og korte ben. det havde min også. og den flade ryg og markerede skuldre. prøv at undersøg på væddeløbsbanerne. min hoppe var væddeløber. marianne@danskgalop.dk
0
0
Svar på denne tråd

Fuldblod
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 14:59
Har fuldblods brændemærke ?

Tror meget vel hun kan have været væddeløber, har set hende løbe fra en 8'års gammel væddeløber

Slet ingen der savner hende ?

Karin

0
0
Svar på denne tråd

desværre
Forfatter: 
Dato:  11-08-2005 23:33
og en masse øv... det er desværre ikke min gamle musse-pige. Kan se forskellen på min præsentation.
mvh stina
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider