Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Gråskimmel hoppe - Surprice???
Forfatter: 
Dato:  25-03-2005 13:16
Hvor er min gamle hest henne?? Jeg solgte hende for ca 2aå siden til en mand ved Vrå/Aalborg område, og han solgte hende efter en måned, til en anden, og han havde ingen kontakt til dem mere, men han sagde at det var en pige i Sverige der købte hende, og han havde ikke hendes telefonnummer mere.
Hun er nu 6-7år, gråskimmel med lyst hoved, 2-farvet hale og ca 158cm i stang. Hun har 2 små bagkoder.
Hun var tilredet, men ikke så dygtig til dressur, men hun var en rigtig springer med kridt i..
En rigtig kærlig nuser, med det sødeste lille hoved. Hun er ikke helt gråskimmel, men en sjov mørkskimmel farve. Det øverste stykke af hendes hale er gråt, og det andet lyst, det skiller midt på halen. Jeg savner hende virkelig, og leg har BARE SÅDAN fortrudt at jeg solgte hende. Jeg havde hart hende i 1½ år. Jeg købte hende af nogen der hedder Tenna og Christian nede ved Øster Hurup af. Min email virker ikke så send sms 28496806
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider