|
|
| Rød DV vallak, ca 14 år |
|
|
Hejsa
Kender du mon ham her;
Vallak, rød med 4 hvide symmetriske sokker, hvid blis. Lidt romernæse, ligner en typisk frederiksborg i bygning og fremtoning.
Skulle være født i 1991, men om det er rigtigt ved vi ikke.
Han er DV brændemærket, men vi kan endnu ikke læse nummeret, og vi har ikke papirene på ham.
Jeg vil rigtig gerne vide noget om hans fortid, hvor mange ejere han har haft, hvad han har været brugt til, hvordan han var at omgåes osv osv.
Billede kan evt. mailes.
Mvh
Janni
Skovturshest lånes min. 1 år, gerne længere...
Boks udlejes v. Mørkøv tæt på ridehus og skov.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilføjelse..... |
|
|
Har vist fundet ud af han er efter Victory og Waldstern som morfar.
Og han er født i 1991 ganske vist.
Så kender du ham, skriv endelig
Mvh
Janni
Skovturshest lånes min. 1 år, gerne længere...
Boks udlejes v. Mørkøv tæt på ridehus og skov.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet