Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Rød DV vallak, ca 14 år
Forfatter: 
Dato:  23-03-2005 19:28
Hejsa

Kender du mon ham her;

Vallak, rød med 4 hvide symmetriske sokker, hvid blis. Lidt romernæse, ligner en typisk frederiksborg i bygning og fremtoning.
Skulle være født i 1991, men om det er rigtigt ved vi ikke.

Han er DV brændemærket, men vi kan endnu ikke læse nummeret, og vi har ikke papirene på ham.

Jeg vil rigtig gerne vide noget om hans fortid, hvor mange ejere han har haft, hvad han har været brugt til, hvordan han var at omgåes osv osv.

Billede kan evt. mailes.

Mvh
Janni



Skovturshest lånes min. 1 år, gerne længere...

Boks udlejes v. Mørkøv tæt på ridehus og skov.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilføjelse.....
Forfatter: 
Dato:  24-03-2005 09:26
Har vist fundet ud af han er efter Victory og Waldstern som morfar.
Og han er født i 1991 ganske vist.

Så kender du ham, skriv endelig

Mvh
Janni

Skovturshest lånes min. 1 år, gerne længere...

Boks udlejes v. Mørkøv tæt på ridehus og skov.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider