Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

Shamrock / Elmely's Chiquitita
Forfatter: 
Dato:  23-03-2005 15:55
Hejsa.
jeg prøver at søge hjælp hos jer igen. sidst gik det jo rigtig fint....
Håber i kan hjælpe mig med at finde mine gamle ponyer, det ville gøre mig super lykkelig. Bare så jeg ved de er okey og lever og har det godt!!!!
ELMELYS CHIQUITITA:
Connemara hoppe. hun er ca. 15 år nu og er efter (far)Pilgaardens Sammy Junior/(mor)maigaardens Cayenne.
Hun blev solgt til et privat hjem omkring Heddehusene men hvor er hun nu???
SHAMROCK:
Connemara Vallak... ved han har stået omkring holte men aner ikke hvor han er den dag i dag??? han er 11år (født d.1/4-1994) (far)Lærkens Callaghan/(mor)Elmely's Chiquitita.
Hvis i ved hvor de er nu så skriv endelig til mig også hvis i kun støder på deres navne evt shamrock i forbindelse med stævner eller Chiquitita som mor til nogle føl så skriv endelig alligevel...
PLEASE hjælp mig....
Mvh Linda
0
0
Svar på denne tråd

en lille hjælp
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 15:59
heyy
hvis du prøver at gå ind på www.connemara-on-web.dk ka du måske finde ud af hvor dine heste er. jeg er selv meget stor connemara-fan så prøv det ellers har jeg nogle forbindelser hvis ikke at det virker. du skal bare gå ind på hjemme siden og så klikke på søg pony også skrive det fulde navn på hesten. der står tit hvor hestene de står.

mange knus Majse
0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  29-03-2005 00:25
at ringe til elmely.?
De holder kontakt til de fleste af deres ponyer..
-ved i hvert fald at sammy er død :(

---> Husk at ingen kan få dig til at føle dig mindreværdig, uden din tilladelse <---
0
0
Svar på denne tråd

Til Linda
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 21:38
Hej Linda.

Min datter kender måske din gamle pony Shamrock, men for at være sikre. Vil hun gerne lige høre om du har solgt den til en pige ved navn Julie som stod i Holte.

Lotte.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider