|
|
| Velkildegårds Versache |
| Forfatter:  |
#¤Action¤# |
| Dato:  |
03-03-2005 21:27 |
|
Heiii folks...
Søger efter denne skønne pinto vallak han er rød og hvis med vildt kønne aftegn..
Ca 148 høj mener jeg, han må være omkring 7 8 eller 9 år nu..
Jeg red på ham nede ved en der hedder Sussie + i nærheden af Horsens da han var 3 år, det var meningen at jeg skulle have købt ham, men han var for stor en mundfuld for mig, da jeg kun var 9-10 år og han var 3 og nytilredet... vil blive meget glad hvis nogle ved hvor han er eller bare noget om ham for vil meget gerne vide hvordan det går med ham...
På forhånd tak..
Mrs jones  < "I have actually heard, that it´s more cool to be unpopular, fat and spotty!" Mattfont> das ist toll das ist toll hurra hurra die schule brennt!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen??? |
| Forfatter:  |
#¤Action¤# |
| Dato:  |
15-04-2005 10:55 |
|
Ingen overhovedet??? *sob*
Er der ingen der ved bare lidt?
Tror de kender ham?
Jeg vil virkelig gerne vide hvordan han har det, da han ikke var alt for velpasset da han kom til den stald hvor jeg så begyndte at passe ham, men med hjælp fra hende der fandt ham til mig fik vi ham til at være virkelig pæn..!
Mvh Iben
Mrs jones  < "I have actually heard, that it´s more cool to be unpopular, fat and spotty!" Mattfont> das ist toll das ist toll hurra hurra die schule brennt!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske ved jeg noget |
|
|
hejza
måske ved jeg noget....
der er en stor kat 1 pony på viborg rideskole, som hedder versache (og mener den hedder velkildegårds versache). Ved ikke hvor gammel han er. Men han er broget..
ved ikke om det kan hjælpe
(hvis du mener det er ham, kan jeg evt finde ud af noget mere)
Hilsen Pernille
Life is what happening while you´re busy making other things 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heii... |
| Forfatter:  |
#¤Action¤# |
| Dato:  |
26-04-2005 20:12 |
|
heii...
Har ikke været herinde så meget på det sidste, derfor svarer jeg først nu.
Du ma enormt gerne prøve at se om du kan finde ud af noget mere, for savner virkelig den pony..
Mvh Iben
Mrs jones  < "I have actually heard, that it´s more cool to be unpopular, fat and spotty!" Mattfont> das ist toll das ist toll hurra hurra die schule brennt!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet