Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Er der nogen der kender noget til Fru. Pigal
Forfatter: 
Dato:  01-03-2005 17:56
Haii alle sammen {>
Jeg leder efter en hest's fortid/ stamtavle da den er en skide go spring pony. Her er lidt om den:

Navn: Fru. Pigalop
Alder: ca. 10-14 år
Race: Haflinger
Køn: hoppe
er mellem 1,36 til 1,40 i stg.
Så hun er en stor 2 pony.
Står på Dronninglund rideskole.
Har vist et føl der hedder Helena.
Har stået der i ca. 5 år nu.
hun er rød, har en gennemløbende blis og en gulli man
0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  02-03-2005 20:46
Billeder af hende på min præsentation!!!!
Vil i ikke være søde at kigge på ryttersnak og så på efterlysninger og læse mit indlæg og se om i kender den hest jeg søger fortid på??
0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  02-03-2005 20:47
i må gerne skrive selv om at i ikker er sikre
Vil i ikke være søde at kigge på ryttersnak og så på efterlysninger og læse mit indlæg og se om i kender den hest jeg søger fortid på??
0
0
Svar på denne tråd
 
 HALLO..........!
Forfatter: 
Dato:  03-03-2005 21:47
HAAAALLLOOOO er der slet ingen der kender hende?????????????????????????????????
I må gerne skrive selv om at i ikker er sikre!!!!!!!!!!!!!!
PLEASE er der slet ingen!!!!!!!!!!!
Vil i ikke være søde at kigge på ryttersnak og så på efterlysninger og læse mit indlæg og se om i kender den hest jeg søger fortid på??
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun har vist
Forfatter: 
Dato:  16-03-2005 12:47
Hun har vist stået på klarup rideskole, som elevhest!!!

Hun kan være svær at styre da hun er (DØV) i munden!!!!!

Skriv endelig selvom at i ikke er sikre!!!

DU SKAL LEVE MENS DU GØR DET!!!!
DU SKAL ELSKE MENS DU TØR DET!!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved ikke noget
Forfatter: 
Dato:  17-03-2005 19:58
Hej
jeg kener hinde ikke men der står en haflinger ude på suså rideskole men den hedder movie star.
jeg red på hinde til stævne 5-6 marts 2005 og vandt en pokal i lc1b trav.
:{-( :-D....



KAN DET SVARER IKKE HJELPE........



0
0
Svar på denne tråd
 
 kan ikke hjælpe
Forfatter: 
Dato:  18-03-2005 14:31
8-) :-(........ hej igen nu har jeg prøvet af være inde på googel og søget på hafliger der er norgen hafliger med gæmmen løbene blis men ved ikke om det er den.nu ved du hvor af du kan lede efter hinde fordi jeg ved jo ikke så meget om hinde så ved du jo det.... {> ;-D





KAN MÅSKE HJÆLPE............. :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfjlææøælklkjk
Forfatter: 
Dato:  18-03-2005 19:44
oki takker for hjælpen!!! {>
Det er dejligt der er nogle søde piger som dig der vil hjælpe!!!

KIG LIGE PÅ MIT INDLÆG PÅ EFTERLYSNINGER SÅ ER I SØDE
0
0
Svar på denne tråd
 
 billy.
Forfatter: 
Dato:  19-03-2005 15:41
hai:)
hvor mange heste har du?...
har du gådet på rideskole?

jeg går på suså rideklub..
min yngligs hest hedder:BILLY... han er over sød..
knuzzzzzzzzzzz

SABRINA. :-D
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider