|
|
| fjordhest blanding? |
| Forfatter:  |
Mette Mameli |
| Dato:  |
24-02-2005 23:01 |
|
jeg prøver lige igen, da indlægende så hurtigt for svinder - da der er så mange der gerne vil finde deres gamle venner!
Jeg efterlyser - min hest gamle føl, dandy!
han er fra 1989. Solgt af funnys tidligere ejer, Louise snebang (strandby)
Han er en blanding mellém fjordhest og fuldblodstrakhener! Han har en rigtig mørk man.
16 år.
han blev i tidernes morgen solgt til en pige, som havede ham på toftegården i fr. havn!
Nogen der ved noget, så skriv en besked til mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet