Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 dejlig hoppe
Forfatter: 
Dato:  24-02-2005 15:52
Dejlig travhoppe fra 1984. Hun blev solgt i 97/98. Ved ikke hvad der er sket med hende om hun lever eller er død. hun hed lady da jeg havde hende men dem der købte hende fik ikke papierne med da hun ikke måtte bruges til avl.
Her er lidt om hende
Ca 155 - 158 cm i stang. mørke brun om sommeren og sort om vinteren. hun havde en flot stjerne samt snip og noget der lignede 2 tænder på under læben samt hvide hår lige der hvor manken slutter. det ligner et mærke fra et gnavsår men det er det ikke hun havde en hvid balle på et af bagbenene. Hun kunne godt virke sur og nervøs men når hun kendte en var hun din bedste ven. Jeg savner hende utroligt meget og jeg vil ønske at der er nogle der kender til hendes skæbne. Hun sprang fantastisk men dressur var ikke hendes stærke side hvis man ikke lige vidste det skulle man ikke tro hun var traver måske fuldblod og galopere det kunne hun. håber indeligt at der er nogle der kender hende jeg savner hende så meget kan fortælle så meget om hende og de 2 føl hun fik
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa med dig
Forfatter: 
Dato:  28-02-2005 12:42
jeg har en trav hoppe men hun er 155 i stg ca og er brun og ser sur ud men hun er det ikke hun har en sok på venstre for ben og en på sit bagben men det ved jeg ikke om din havde og så har hun en lang snip eller stjern eller hva det hedder du kan sende en sms vis du vil vide mere knus Dorthe og Donna som hun hedder nu ps og hun er en travhest mit mobil nummer er 50712842
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billede...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2005 09:28
Der er et billede af Lady i hendes præsentation, men tror der er tale om 2 forskellige heste... :-(

Venligst Helle..
0
0
Svar på denne tråd
 
 lady den gamle
Forfatter: 
Dato:  13-03-2005 14:22
hvis du går ind på helena hansen præsentation er der en hest der hedder lady..
hun lyder til at være hende du efterlyser..
jeg har selv redet lady( ude fra tinglev rideskole)
de sagde hun ca var 19 år..
hun bliver lidt sur når man spænder gjord, men i ridning er hun bare fantastisk..

hun må bare ikke springe høere end en lc længere...
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider