|
|
| Kærgårdens Pondus?? |
| Forfatter:  |
Kring |
| Dato:  |
21-02-2005 23:13 |
|
Jeg er nysgerrig efter at vide hvad der er blevet af Kærgårdens Pondus. Rød vallak efter Sorel. Et godt kendetegn er en hvid stribe hen af den ene side. Tror den befinder sig i Nordjylland. Jeg solgte den i 1994. Den må være omkring 14år nu.
Skriv venligst hvis der er nogen der ved noget. annekring@privat.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kring. |
| Forfatter:  |
Helle L |
| Dato:  |
09-03-2005 12:19 |
|
Hej Kring.
Jeg er næsten sikker på at jeg kender ham.
Men det er mange år siden jeg sidst har set han og det var på Holstebro Sportsrideklub.
Det kan godt passe at ham var krybbebider?
Helle L
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pondus |
| Forfatter:  |
mette iversen |
| Dato:  |
20-03-2005 00:06 |
|
hejsa
hun hed Tina Madsen hende der havde ham i Holstebro. Jeg tænkte på du kunne lige skrive til min mail så kan jeg lige finde ud af noget mere. Vil ikke udgive tlf nummer her. Håber du forstår.
hilsen mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet