Du har zoomet ud. Tryk CTRL+0 ("nul") for normal visning.
Log ind / Opret
Nyheder
Marked
Ryttersnak
Viden
Events
Galleri
Fagbog
Lodge
HN afstemning
Rider du i din lokale skov?
Log ind
for at deltage i afstemningen
Tidligere resultater
Ryttersnak
Ryttersnak
/
Efterlysninger
Nyt indlæg
Søg
Mine debatter
Adfærdsregler
Chat (0 online)
Efterlysninger
Tilføj til Mine debatter
Forrige tråd
|
Næste tråd
hoppe købte ved hestehandler Lars H. i vejen
Forfatter:
 
Mette R
(
Skriv besked
)
Dato:
 
20-02-2005 13:26
billede - det er den brune! billedet er taget for ca. 5 år siden
den skulle være købt ved hestehandler Lars Højbjerg i vejen, dens søster (den røde) var også sat til salg ude ved Lars.
den må være ca. ca. 8-12 år da chanel er fra 98 og hun jo er føl på billedet.
håber at høre fra nogen som måske har denne hoppe.
Hilsen Mette Rasmussen
Medlem af foreningen : F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste
En GOD hest er en hest med fire ben, en hale og et godt hoved
Synes godt om
0
Synes ikke om
0
Svar på denne tråd
Tilføj til Mine debatter
Forrige tråd
|
Næste tråd
Svar på denne tråd (Kræver login)
Log ind med Peercraft
Opret bruger
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via
Peercraft
)
Vælg bruger type
Vælg
Privat standardbruger
Fuld adgang, herunder oprettelse af annoncer, debatindlæg, billeder/video m.m.
Opgradér gammeldags logind til Peercraft
Indtast email eller brugernavn for din gammeldags bruger:
Find mig
Fora og Emner
|
Museum
|
Vejledning
|
Adfærdsregler
|
Opsætning
|
Kontakt Heste-Nettet