|
|
| hvor er scan thor? |
| Forfatter:  |
Lykke Foverskov |
| Dato:  |
15-02-2005 21:09 |
|
hej..
Er der nogle der kender eller er stødt på den skønne traver Scan Thor? Han blev solgt fra Bornholm 1997 og jeg ved at han kom til Skive og løbe monté..
Han er lysebrun med aflang stjerne..Jeg undrer da det er min venindes tidligere basse, da han løb på Bornholm..
knus Lykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han er ikke mere |
|
|
Jeg kender Scan Thor han boede ved en veninde i Skive og hun brugte ham til monteløb. Han fik desværre en benskade og efter lang pause og genoptræning blev han atter halt.
Han kom på pension men trivedes ikke med bare at gå i løsdrift og hun tog den tunge beslutning om at få ham slagtet.
Hilsen Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var trist... |
| Forfatter:  |
Lykke Foverskov |
| Dato:  |
16-02-2005 18:18 |
|
Hej annette..
Øv det var en trist nyhed..
men mange travere kan efter endt løbskarriere ikke tries med ikke at lave noget.
Mange tak for din besked.
Lykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet