Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 hvor er scan thor?
Forfatter: 
Dato:  15-02-2005 21:09
hej..
Er der nogle der kender eller er stødt på den skønne traver Scan Thor? Han blev solgt fra Bornholm 1997 og jeg ved at han kom til Skive og løbe monté..
Han er lysebrun med aflang stjerne..Jeg undrer da det er min venindes tidligere basse, da han løb på Bornholm..
knus Lykke
0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er ikke mere
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 16:49
Jeg kender Scan Thor han boede ved en veninde i Skive og hun brugte ham til monteløb. Han fik desværre en benskade og efter lang pause og genoptræning blev han atter halt.
Han kom på pension men trivedes ikke med bare at gå i løsdrift og hun tog den tunge beslutning om at få ham slagtet.
Hilsen Annette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var trist...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 18:18
Hej annette..
Øv det var en trist nyhed..
men mange travere kan efter endt løbskarriere ikke tries med ikke at lave noget.
Mange tak for din besked.
Lykke
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider