Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 2 shetlænder i Sdrjylland..
Forfatter: 
Dato:  12-02-2005 17:37
Hej.. Jeg ville se om der er nogle som ved hvor mine 2 shetlænder er hent.. Jeg solgte dem for ca 4 år siden til en mand i Nordborg.. Og 3 år efter så jeg han havde dem til salg ved Kliplev Markedet.. De var hingste da jeg havde dem.. Kan være de er blevet kastareret nu.. I dag er de omkring 11-13 år.. De hed Isak og Jacob.. Og begger 1 meter høje.. Isak var helt sort, med meget tynd hale, meget frisk og Jacob var sort med få ganske hvide pletter, tyk hale i sort og hvid, ivrig.. Kan desværre ikke finde ud af at sætte billede ind.. Men hvis nogle kender nogle shetlænder, som i måske mener kunne være dem.. Må i meget gerne skrive her eller på mail til mig.. Min mail er lea_skriver@hotmail.com.. Tjekker mail somregel hver aften.. På forhånd tak.. KnuSs..
Ps. Hvis nogle fra Nordborg ved hvem der måske har haft dem må i meget gerne skrive.. Ved han hed Kedde (måske Christian/Kristian, da Kedde kunne tyde på at være et kaldenavn, men ikke sikkert) Og var "ungkarl".. Han havde mange som kom og red ved ham.. Han havde mark bag Danfoss.. Prøvede engang at køre derom, men så kun 3 heste på marken.. Desværre er hans telefon nummer blevet væk, det er jo også længe siden..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hallo..
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 13:04
Er der virkelig ingen der kender dem..? :{-(
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider