Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvor er den lille pony???? :(
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 16:38
Hej Alle!

Jeg var engang den heldige ejer af en kat 3´er pony. Hun hedder CIRKELINE og er Welsh Mountain pony, ca. 125 i stang. Hun er brun med rødligt skær (det kan godt være ændret)og 4 hvide sokker.
Dengang jeg købte hende var hun 3 år. Det er mig der har tilredet hende en sommerferie. Jeg solgte hende da hun var næsten 5 år, da jeg var blevet for stor til hende.

Det er ca. 4 år siden nu, så hun er nok omkring 9-10 år nu. Jeg solgte hende til nogle venner, som hurtigt solgte hende videre(snøft)!!
Jeg vil gerne vide hvor og hvordan hun har det (evt. billeder)..


Hvis du er den heldige ejer eller ved hvor hun er, så må I meget gerne lave et indlæg!! På forhånd tak...
Håber det er en/nogle der kan hjælpe mig...?!

Jeg har et billede af hende, men kan ikke sætte det ind her. Kig på min præsentation..

Sebrine :)
Be happy
0
0
Svar på denne tråd
 
 værs´go
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 15:45


www.rosenlundspecialurter.dk

Håber den virker nu hvis ikke, så indtast på normal vis der virker den.
Har ikke kunnet få fat på Flemming og få den korrekte email adresse over nettet

Mvh Diana
0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker..
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 18:27
Så er der kommet et billede på! Tak for det :)

Nogle der kender hende eller har set hende??

Kram ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 ups......
Forfatter: 
Dato:  30-01-2005 18:29
Undskyld.. har skrevet forkert! Hun er ca. 120 i stang!!

Kom nu.. Ingen der ved hvem hun er??!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider