Hej Alle!
Jeg var engang den heldige ejer af en kat 3´er pony. Hun hedder CIRKELINE og er Welsh Mountain pony, ca. 125 i stang. Hun er brun med rødligt skær (det kan godt være ændret)og 4 hvide sokker.
Dengang jeg købte hende var hun 3 år. Det er mig der har tilredet hende en sommerferie. Jeg solgte hende da hun var næsten 5 år, da jeg var blevet for stor til hende.
Det er ca. 4 år siden nu, så hun er nok omkring 9-10 år nu. Jeg solgte hende til nogle venner, som hurtigt solgte hende videre(snøft)!!
Jeg vil gerne vide hvor og hvordan hun har det (evt. billeder)..
Hvis du er den heldige ejer eller ved hvor hun er, så må I meget gerne lave et indlæg!! På forhånd tak...
Håber det er en/nogle der kan hjælpe mig...?!
Jeg har et billede af hende, men kan ikke sætte det ind her. Kig på min præsentation..
Sebrine 
Be happy